Skip to main content

Ste željni izzivov? Postanite član zmagovalne ekipe Volvo!

IŠČEMO NAJBOLJŠE!


Uspešna prodaja avtomobilov Volvo in rastoča skupnost zadovoljnih voznikov nam omogočata nenehno širjenje mreže prodajno-servisnih salonov ter ponudbe kakovostnih in dostopnih vozil, kot tudi odpiranje novih delovnih mest.

KAJ NUDIMO?

  • Nova znanja.
  • Nagrajevanje za uspešnost.
  • Delo v uspešnem kolektivu.

PROSTA DELOVNA MESTA:


Asistent v marketingu (ž/m)

 

Družba Volvo velja za enega najbolj zaželenih delodajalcev na svetu, kot globalno zelo uspešno podjetje, ki zaposlenim pomaga razvijati njihove kariere. Blagovna znamka Volvo, ki od leta 1927 z inovacijami spreminja svet, je eden švedskih zaščitnih znakov in na avtomobilskem področju sinonim za varnost, zanesljivost, kakovost in skrb za ljudi. V podjetju VCAG d.o.o. smo uvoznik in zastopnik znamke Volvo za področje 8 držav regije Adria.

 

Si oseba, ki uživa v dinamičnem okolju, kjer se tvoj talent za organizacijo in povezovanje ljudi izkaže v polni meri? So tvoji bližnji prepričani, da imaš supermoči, saj vedno uspeš narediti več, kot se zdi mogoče? Če te odlikuje smisel za sodelovanje, dobra volja in pozitiven pristop k delu, te vabimo, da se pridružiš naši ekipi kot:

 

ASISTENT V MARKETINGU (m/ž) 

 

Tvoje delo bo obsegalo: 

• koordinacijo enostavnejših projektov v marketingu,
• sodelovanje pri upravljanju družbenih omrežij,
• pomoč pri organizaciji dogodkov in promocijskih aktivnosti,
• pripravo poročil, prezentacij ter administrativna opravila,
• naročanje materialov in komunikacijo z dobavitelji,
• drugo pomoč pri koordinaciji marketinških aktivnosti za blagovne znamke podjetja.

 

Od tebe pričakujemo: 

• najmanj VI. stopnjo izobrazbe,
• vsaj 1 leto izkušenj v marketingu, event managementu ali administrativni podpori,
• samoiniciativnost, organiziranost, pripravljenost na učenje in delo v dinamičnem okolju,
• komunikativnost, veselje do dela z ljudmi in osebno urejenost,
• odlično znanje slovenskega in angleškega jezika (zaželeno tudi srbsko-hrvaškega),
• obvladovanje računalniških programov MS Office,
• vozniški izpit B kategorije.

 

Ponujamo ti: 

• zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem,
• priložnost za učenje in razvoj kariere v uspešnem mednarodnem podjetju,
• delo v prijetnem in dinamičnem kolektivu.

 

Če se nam želiš pridružiti, te vabimo, da nam svojo prijavo z življenjepisom in motivacijskim pismom pošlješ najkasneje do 22. 1. 2025.

 

Pošljite prijavo

Prodajni trener VOLVO- Adria regija  (m/ž)

 

Družba Volvo velja za enega najbolj zaželenih delodajalcev na svetu, kot globalno zelo uspešno podjetje, ki zaposlenim pomaga razvijati njihove kariere. Blagovna znamka Volvo, ki od leta 1927 z inovacijami spreminja svet, je eden švedskih zaščitnih znakov in na avtomobilskem področju sinonim za varnost, zanesljivost, kakovost in skrb za ljudi. V podjetju VCAG d.o.o. smo uvoznik in zastopnik znamke Volvo za področje 8 držav regije Adria.

 

V ekipo, ki jo odlikujejo znanje, izkušnje ter poznavanje novih avtomobilskih tehnologij, vabimo:

 

PRODAJNI TRENER VOLVO - ADRIA regija  (m/ž)

 

 Zadolženi boste za naslednja področja dela:

  • Organizacija in izvedba izobraževanj in treningov za zaposlene v poslovni skupini v Sloveniji in v ADRIA regiji,
  • priprava materialov za izobraževanja,
  • implementacija prodajnih procesov v prodaji in servisu,
  • spremljanje, preverjanje in izpopolnjevanje prodajno-komunikacijskih veščin zaposlenih,
  • uvajanje novih idej in rešitev s področja povečanja prodaje ter uvajanje inovativnih rešitev za pospeševanje prodaje,
  • po potrebi opravljanje drugih del in nalog v oddelku in v drugih oddelkih.

 

Želimo sodelovati z vami in ob tem iščemo:

  • Najmanj V. stopnjo družboslovne, komercialne ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 5 let izkušenj na enakem ali podobnem delovnem mestu,
  • zaželjene so izkušnje na področju avtomobilizma,
  • odlične organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
  • urejenost in veselje za delo z ljudmi,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • pripravljenost na potovanja,
  • suverenost pri računalniških programih MS Office,
  • odlično znanje slovenskega, hrvaškega/srbskega in angleškega jezika.

 Kaj vam ponujamo?

  • Odlično podporo pri uvajanju na novo delovno mesto,
  • delo v sodobnih prostorih, z ekipo sodelavcev, ki so timsko usmerjeni,
  • nova znanja in možnost strokovnega razvoja,
  • dinamično delovno okolje z zanimivimi vsakodnevnimi izzivi,
  • dnevno sveže sadje in kavica ki bosta skrbela za vaše dobro počutje,
  • zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
  • stimulativno plačilo,
  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.

 

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom v slovenskem in angleškem jeziku pošljete najkasneje do 05.02.2025.

Pošljite prijavo

Servisni svetovalec - Sprejemnik vozil v Geely centru Ljubljana (m/ž)

 

Geely je pionirska in v novo dobo mobilnosti usmerjena znamka vozil, ki izstopa s svojim inovativnim pristopom k avtomobilskemu dizajnu in razvoju najbolj naprednih tehnologij. Z močno zavezanostjo trajnosti Geely proizvaja okolju prijazna vozila vrhunske kakovosti, ki predstavljajo revolucionaren premik k okolju prijaznejši prihodnosti.

Cilj našega dela je ustvarjanje zadovoljstva naših strank. Zato ob predvideni razširitvi obsega našega poslovanja k sodelovanju vabimo strokovnjaka, ki ima izkušnje na področjih, povezanih z avtomobilsko stroko, in je pripravljen na dinamično delo ter proaktivno izvajanje svojih delovnih dolžnosti. Iščemo kandidata za sledeče delovno mesto:

 

V ekipo, ki jo odlikujejo znanje, izkušnje ter poznavanje novih avtomobilskih tehnologij, vabimo:

 

Sprejemnika vozil v servis v GEELY centru Ljubljana (m/ž)

 

 Vaše delo bo obsegalo:

  • izdelavo in posredovanje ponudb za servisne storitve,
  • sprejem in svetovanje kupcem,
  • naročanje strank na servis, planiranje ter skrb za optimalno zasedenost servisnih kapacitet,
  • odpiranje delovnih nalogov z opisom popravil v skladu z zahtevami stranke,
  • svetovanje in prodaja servisnih storitev ter dodatne opreme,
  • obveščanje strank o poteku servisne storitve.

Od vas pričakujemo:

  • najmanj V.stopnjo strojne ali druge tehnične smeri,
  • izkušnje iz avtomobilske stroke,
  • poznavanje rezervnih delov,
  • komunikativnost,
  • odlične organizacijske in prodajne sposobnosti,
  • urejenost in veselje za delo s strankami in v timu,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • obvladanje računalniških programov MS Office,
  • aktivno znanje angleškega jezika.

 Ponujamo vam:

  • dinamično delo v uspešnem kolektivu,
  • priložnost za profesionalni razvoj in osvojitev novih znanj,
  • delo za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
  • stimulativno plačilo.

 
Vabimo vas, da nam pošljete svojo prijavo z življenjepisom do 15.01.2025.

Pošljite prijavo

Poslovni asistent (m/ž)

 

 

Avtoindustrija ne izdeluje le hitrih vozil, ampak postaja tudi vse hitrejše tržno okolje. Poslovni asistent v njem igra ključno vlogo: skrbi, da procesi potekajo gladko in učinkovito. Zato ga odlikujejo izjemne komunikacijske sposobnosti, zmožnost poslušanja, še bolj pa organizacijski talent, samostojnost, izjemno upravljanje s časom, zanesljivost, prilagodljivost ter nadvse dinamičen, pozitiven značaj.


Ta šopek prednosti pričakujemo od vas, če vas zanima delo:

 


POSLOVNEGA ASISTENTA (m/ž)

 

 

Vaše delovne naloge:

  • pisarniško poslovanje,
  • sprejem strank in poslovnih partnerjev,
  • vpisovanje vseh prispelih računov v sisteme,
  • organizacija poslovnih dogodkov in drugih srečanj,
  • odgovornost za organizacijo službenih poti in nastanitev,
  • obračun potnih nalogov,
  • priprava poročil in zapisnikov,
  • skrb za urejenost pisarniških prostorov.

 

Naša pričakovanja:

  • najmanj V. stopnjo izobrazbe,
  • vsaj 2 leti izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
  • dobro znanje Excela, Power Pointa in Worda,
  • sposobnost ustnega in pisnega komuniciranja v angleškem jeziku, zaželjeno znanje hrvaškega ali srbskega jezika,
  • izrazito razvite komunikacijske veščine,
  • veselje do dela z ljudmi,
  • samostojen in samoiniciativen pristop do dela.

 

Kaj ponujamo mi?

  • delo v sodobnih in svetlih delovnih prostorih,
  • dnevno sveže sezonsko sadje in napitki,
  • odprto komunikacijo s sodelavci,
  • priložnost za delitev izkušenj med različnimi generacijami,
  • zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem.

 

Vabimo vas, da nam pošljete svojo prijavo z življenjepisom najkasneje do 22.01.2024.

Pošljite prijavo

Pralec vozil v VOLVO CENTRU Ljubljana (m/ž)

 

Ste že kdaj opravljali delo pralca vozil ali imate s tem vsaj nekaj izkušenj? Poznate različna vozila, površine in materiale, ob tem pa veste, kako čistiti brez poškodb in prask? Vas osrečuje, ko poskrbite, da je vozilo zunaj in znotraj izjemno čisto in ustrezno pripravljeno, za kar vas stranka ali nadrejeni tudi pohvalita? Če ste ob tem hitri, zanesljivi in temeljiti ter se dobro znajdete med sodelavci, vas vabimo, da se naši ekipi v prodajno servisnem centru v Ljubljani pridružite kot:

PRALEC  VOZIL (m/ž)

 

Vaše delovne naloge bodo:

  • pranje in čiščenje vozil (zunaj in znotraj),
  • priprava vozil na prodajo,
  • poliranje vozil,
  • komunikacija s servisnimi sprejemniki,
  • skrb za čisto delovno okolje.

Pričakujemo:

  • najmanj IV. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri,
  • aktivno znanje slovenskega jezika
  • zaželene so izkušnje na področju notranjega in zunanjega čiščenja vozil,
  • natančnost in odgovornost,
  • poznavanje osnov avtomobilizma,
  • vozniško dovoljenje B kategorije (najmanj 2 leti),
  • vizijo kariernega razvoja v avtomobilski industriji.

 

Vabimo vas, da nam pošljete prijavo z življenepisom (CV) ter opisom delovnih izkušenj do 15.01.2025.

Pošljite prijavo

Vodja projektov v marketingu (m/ž)

 

Si oseba, ki uživa v povezovanju ljudi v skupne uspešne projekte? Imaš dokazano samo dve roki, čeprav tvoji bližnji trdijo, da so glede na količino opravljenega dela vsaj štiri? Te odlikuje to, da znaš raznolike karakterje povezati v ekipo, ki je harmonična kot Mozartova simfonija? Če imaš poleg tega tudi živce, ki jih zelo redko izgubiš, založiš ali kje pozabiš, ter pogost nasmešek na licih, te v svojo ekipo z veseljem vabimo kot: 

 

VODJO PROJEKTOV V MARKETINGU (m/ž)

 

Tvoje delo bo obsegalo:

  • koordinacijo marketinških aktivnosti blagovnih znamk podjetja,
  • koordinacijo kreativne in produkcijske ekipe pri pripravi oglaševalskih kampanj in drugih promocijskih aktivnosti,
  • usklajevanje zahtev med pričakovanji naročnikov in izvajalci storitev, tako notranjimi kot zunanjimi,
  • zakup medijskega prostora, pogajanje in sodelovanje s ponudniki storitev ter nadzor nad pogodbenimi obveznostmi,
  • organizacijo dogodkov,
  • odgovornost za izvedbo projektov, poročanje o stanju projektov in izdelavo končnih poročil,
  • pripravo poročil in prezentacij ter sodelovanje s prodajo,
  • skrb za naročanje najrazličnejših materialov za lastne znamke.

 

Od tebe pričakujemo:

  • najmanj VI. stopnjo izobrazbe,
  • 3 leta delovnih izkušenj v marketingu, pri vodenju projektov ali v event managementu,
  • samoiniciativnost, samostojnost, pripravljenost na delo v dinamičnem okolju ter zmožnost hitrega učenja,
  • komunikativnost, prepričljivost, veselje do dela z ljudmi in osebno urejenost,
  • odlično znanje slovenskega in angleškega jezika (zaželeno tudi srbsko-hrvaškega),
  • obvladovanje računalniških programov MS Office in morda oblikovalskih orodij,
  • ter vozniški izpit B kategorije.

 

Ponujamo ti:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • odlično priložnost za razvoj kariere v uspešnem mednarodnem podjetju,
  • delo v prijetnem in dinamičnem kolektivu. 

 

Če se nam želiš pridružiti, te vabimo, da nam svojo prijavo z življenjepisom in motivacijskim pismom pošlješ najkasneje do 15.01.2025

Pošljite prijavo

Vodja prodajne mreže Geely za Slovenijo (m/ž)

 

 

Geely je pionirska in v novo dobo mobilnosti usmerjena znamka vozil, ki izstopa s svojim inovativnim pristopom k avtomobilskemu dizajnu in razvoju najbolj naprednih tehnologij. Z močno zavezanostjo trajnosti Geely proizvaja okolju prijazna vozila vrhunske kakovosti, ki predstavljajo revolucionaren premik k okolju prijaznejši prihodnosti.

Cilj našega dela je ustvarjanje zadovoljstva naših strank. Zato ob predvideni razširitvi obsega našega poslovanja k sodelovanju vabimo strokovnjaka, ki ima izkušnje na področjih, povezanih z avtomobilsko stroko, in je pripravljen na dinamično delo ter proaktivno izvajanje svojih delovnih dolžnosti. Iščemo kandidata za sledeče delovno mesto:

 

VODJA PRODAJNE MREŽE GEELY ZA SLOVENIJO (m/ž)

 

 

Zadolženi boste za naslednja področja dela:

 

•vodenje, koordinacija in podpora celotne prodajne mreže,
• izvajanje prodajne strategije, skladno s prodajnimi načrti družbe,
• načrtovanje prodaje in spremljanje realizacije prodaje na mesečni, četrtletni in letni ravni,
• zagotavljanje doseganja prodajnih ciljev in razvoja prodajne mreže,
• iskanje novih agentov,
• vzpostavitev prodajnih standardov,
• spremljanje trga in konkurence ter priprava analiz,
• izvajanje marketinških aktivnosti za povečanje prodaje,
• skrb za izobraževanje naše prodajne mreže.

Želimo sodelovati z vami in iščemo:


• najmanj peto stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
• večletne izkušnje na področju prodaje vozil,
• sposobnost prepoznavanja in sledenja tržnim trendom,
• samoiniciativnost in sposobnost hitrega učenja,
• odlične organizacijske, analitične in komunikacijske sposobnosti,
• ustno in pisno znanje angleškega jezika,
• napredno poznavanje Excela v okolju MS Office,
• pripravljenost za delo na terenu,
• strast do avtomobilske industrije,
• vozniško dovoljenje B kategorije.

Kaj vam lahko ponudimo?


• odlično podporo med uvajanjem na novo delovno mesto,
• delo v mednarodnem okolju, z ekipo timsko usmerjenih sodelavcev,
• možnost strokovnega izpopolnjevanja,
• dinamično delovno okolje z zanimivimi dnevnimi izzivi,
• sobno kolo in dnevno sveže sadje za vaše dobro počutje,
• zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
• stimulativni dohodek,
• zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev.

 

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom v slovenskem in angleškem jeziku pošljete najkasneje do 10.01.2025.

 

Pošljite prijavo

Vodja servisa (m/ž) v Volvo car centru Ljubljana

 

Družba Volvo velja za enega najbolj zaželenih delodajalcev na svetu, kot globalno zelo uspešno podjetje, ki zaposlenim pomaga razvijati njihove kariere. Blagovna znamka Volvo, ki od leta 1927 z inovacijami spreminja svet, je eden švedskih zaščitnih znakov in na avtomobilskem področju sinonim za varnost, zanesljivost, kakovost in skrb za ljudi. V podjetju VCAG d.o.o. smo uvoznik in zastopnik znamke Volvo za področje 8 držav regije Adria.

 

V ekipo, ki jo odlikujejo znanje, izkušnje ter poznavanje novih avtomobilskih tehnologij, vabimo:

 

Vodjo servisa v VOLVO CAR CENTRU, Ljubljana (m/ž)

 

 Vaše delo bo obsegalo:

  • realizacijo mesečnih, četrtletnih in letnih ciljev,
  • sodelovanje pri pripravi in ​​realizaciji letnih proračunov servisa,
  • vodenje evidenc in izdelava poročil za potrebe vodstva,
  • sodelovanje pri izdelavi marketinških aktivnosti,
  • skrb za zadovoljstvo strank servisa,
  • sodelovanje v selekcijskih postopkih zaposlovanja za oddelek,
  • skrb za stanje in nabavo orodja in opreme
  • komunikacija z dobavitelji delov in storitev za servis,
  • spremljanje delovne uspešnosti zaposlenih v sektorju
  • organizacija, kontrola in nadzor servisnega dela.

     

Od vas pričakujemo:

  • najmanj VI.stopnjo strojne ali druge tehnične smeri,
  • najmanj 2 leti delovnih izkušenj na enakih ali podobnih vodstvenih mestih
  • izkušnje iz avtomobilske stroke,
  • poznavanje rezervnih delov,
  • komunikativnost,
  • odlične organizacijske sposobnosti,
  • veščine vodenja in upravljanja z ljudmi,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • napredno znanje MS Office,
  • aktivno znanje angleškega jezika.

 Ponujamo vam:

  • dinamično delo v uspešnem kolektivu,
  • priložnost za profesionalni razvoj in osvojitev novih znanj,
  • delo za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
  • stimulativno plačilo.

 
Vabimo vas, da nam pošljete svojo prijavo z življenjepisom do 15.01.2025.

Pošljite prijavo

Prodajni svetovalec v VOLVO centru Maribor (m/ž)

 

 

Volvo je eden izmed švedskih zaščitnih znakov in je sinonim za zanesljivost, kakovost in predvsem varnost. Od daljnjega leta 1927 ustvarjamo inovacije, ki spreminjajo svet. Zaradi povečanega obsega dela in hitre rasti želimo okrepiti obstoječo ekipo.

 

Če želite prodajati vozila, ki so zanesljiva, varna in kakovostna vas vabimo, da izkoristite priložnost in se prijavite na delovno mesto:
 

Prodajni svetovalec v Volvo centru Maribor (m/ž)


Zakaj je zaposlitev pri nas odlična odločitev?

  • ponujamo vam  priložnost za razvoj vaših obstoječih znanj in nadgradnjo novih,
  • naše delovno okolje je sproščeno in odprto, hkrati pa izzivov ne zmanjka,
  • poleg konkurenčnega plačila nudimo stimulativno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • zaposlimo vas za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • vlagamo v razvoj svojih zaposlenih in nudimo izobraževanja.

 

V ekipo se boste najbolj vklopili, če:

  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • vas veseli delo s strankami,
  • imate dobro razvite komunikacijske veščine,
  • cenite timsko delo in ste motivirani za doseganje vrhunskih rezultatov.

 

Kaj ponujamo mi?

  • pogodbo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
  • nadpovprečno izplačilo regresa za letni dopust,
  • mentorstvo pod okriljem interne prodajne akademije,
  • ekipo sodelavcev, ki so vedno pripravljeni za prenos znanja in izkušenj,
  • stimulativno plačo ter dodaten bonus za nadpovprečno opravljeno delo.

 

 

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 30.11.2024.

Pošljite prijavo

Customer Experience Manager (m/ž)

 

Customer Experience Manager (m/ž)


Opis delovnega mesta:


Customer Experience Manager bo imel/a ključno vlogo pri krepitvi naše blagovne znamke, saj bo skrbel/a, da bo vsaka interakcija s strankami pozitivna, nepozabna in v skladu z vrednotami našega podjetja. Delovno mesto vključuje oblikovanje strategij in izvajanje pobud za storitve namenjene strankam, upravljanje sistemov povratnih informacij strank ter vodenje ekipe, ki si prizadeva za odličnost storitev za stranke. Za to delovno mesto iščemo osebo, ki je strateško naravnan/a in bo s strastjo spodbujal/a zvestobo in zadovoljstvo strank z inovativnimi storitvenimi rešitvami.


Glavne naloge in odgovornosti:
•    razvijanje in implementacija celovitih strategij storitev za stranke, ki so usklajene s cilji podjetja ter pričakovanji strank,
•    vodenje, usposabljanje in upravljanje ekipe za storitve za stranke, z namenom zagotavljanja izjemnih storitev na vseh točkah stika s strankami,
•    analiza povratnih informacij strank, tržnih trendov in strategij konkurence, z namenom prepoznavanja priložnosti za izboljšanje storitev ter spodbujanja inovacij,
•    sodelovanje z različnimi oddelki, kot so trženje, CRM, BI, klicni center, prodaja in razvoj izdelkov, za izboljšanje splošne uporabniške izkušnje,
•    upravljanje in optimizacija kanalov za povratne informacije strank ter zagotavljanje hitrega in učinkovitega reševanja težav ter povratnih informacij,
•    spremljanje in poročanje o analizi uspešnosti storitev za stranke ter postavljanje jasnih ciljev za izboljšanje,
•    ustvarjanje kulture nenehnih izboljšav, spodbujanje ekipnih inovacij ter prilagajanje spreminjajočim se potrebam strank,
•    zagotavljanje skladnosti z industrijskimi predpisi in standardi, ki se nanašajo na storitve za stranke ter varovanje podatkov.

 

Znanja in izkušnje, ki jih pričakujemo od vas:
•    diploma iz smeri poslovne administracije, marketinga, komunikacij ali sorodnega področja,
•    dokazane izkušnje v podobni vlogi (vsaj 5 let) na področju storitev za stranke ali upravljanja izkušenj s strankami, prednostno v panogi,
•    vodstvene sposobnosti, s preteklimi izkušnjami pri vodenju ekip ter razvoju talentov,
•    odlične komunikacijske in socialne spretnosti, zmožnost vključevanja in sodelovanja z različnimi interesnimi skupinami na vseh ravneh,
•    temeljito razumevanje metrik storitev za stranke, analize podatkov in upravljanja uspešnosti,
•    izkušnje z uporabo CRM sistemov (avtomatizacija trženja) in orodij za pridobivanje povratnih informacij strank,
•    sposobnost oblikovanja strategij ter izvajanja inovativnih pobud za pomoč strankam,
•    prilagodljivost za prilagajanje spreminjajočim se prioritetam ter zmožnost vodenja več projektov hkrati.

 

Nudimo vam:
•  pogodbo za nedoločen čas z 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
•  konkurenčno plačilo in paket ugodnosti,
•  dinamično ter prijazno delovno okolje,
•  možnost strokovnega napredovanja in osebnega razvoja,
•  priložnost, da postanete del podjetja, ki izredno ceni inovativnost ter zadovoljstvo strank.

 

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom  pošljete najkasneje do 14.08.2024
 

Pošljite prijavo