Skip to main content

Ste željni izzivov? Postanite član zmagovalne ekipe Volvo!

IŠČEMO NAJBOLJŠE!


Uspešna prodaja avtomobilov Volvo in rastoča skupnost zadovoljnih voznikov nam omogočata nenehno širjenje mreže prodajno-servisnih salonov ter ponudbe kakovostnih in dostopnih vozil, kot tudi odpiranje novih delovnih mest.

KAJ NUDIMO?

  • Nova znanja.
  • Nagrajevanje za uspešnost.
  • Delo v uspešnem kolektivu.

PROSTA DELOVNA MESTA:


Prodajni svetovalec v VOLVO centru Maribor (m/ž)

 

Volvo je eden izmed švedskih zaščitnih znakov in je sinonim za zanesljivost, kakovost in predvsem varnost. Od daljnjega leta 1927 ustvarjamo inovacije, ki spreminjajo svet. Zaradi povečanega obsega dela in hitre rasti želimo okrepiti obstoječo ekipo.

 

Če želite prodajati vozila, ki so zanesljiva, varna in kakovostna vas vabimo, da izkoristite priložnost in se prijavite na delovno mesto:
 

Prodajni svetovalec v Volvo centru Maribor (m/ž)


Zakaj je zaposlitev pri nas odlična odločitev?

  • ponujamo vam  priložnost za razvoj vaših obstoječih znanj in nadgradnjo novih,
  • naše delovno okolje je sproščeno in odprto, hkrati pa izzivov ne zmanjka,
  • poleg konkurenčnega plačila nudimo stimulativno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • zaposlimo vas za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • vlagamo v razvoj svojih zaposlenih in nudimo izobraževanja.

 

V ekipo se boste najbolj vklopili, če:

  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • vas veseli delo s strankami,
  • imate dobro razvite komunikacijske veščine,
  • cenite timsko delo in ste motivirani za doseganje vrhunskih rezultatov.

 

Kaj ponujamo mi?

  • pogodbo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
  • nadpovprečno izplačilo regresa za letni dopust,
  • mentorstvo pod okriljem interne prodajne akademije,
  • ekipo sodelavcev, ki so vedno pripravljeni za prenos znanja in izkušenj,
  • stimulativno plačo ter dodaten bonus za nadpovprečno opravljeno delo.

 

 

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 30.06.2024.

Pošljite prijavo

Servisni svetovalec - sprejemnik vozil v VOLVO CAR CENTRU LJUBLJANA, (m/ž)

Družba Volvo velja za enega najbolj zaželenih delodajalcev na svetu, kot globalno zelo uspešno podjetje, ki zaposlenim pomaga razvijati njihove kariere. Blagovna znamka Volvo, ki od leta 1927 z inovacijami spreminja svet, je eden švedskih zaščitnih znakov in na avtomobilskem področju sinonim za varnost, zanesljivost, kakovost in skrb za ljudi. V podjetju VCAG d.o.o. smo uvoznik in zastopnik znamke Volvo za področje 8 držav regije Adria.

 

V ekipo, ki jo odlikujejo znanje, izkušnje ter poznavanje novih avtomobilskih tehnologij, vabimo:

 

Servisnega Svetovalca - Sprejemnika vozil v VOLVO CAR CENTRU, Ljubljana (m/ž)

 

 Vaše delo bo obsegalo:

  • izdelavo in posredovanje ponudb za servisne storitve,
  • sprejem in svetovanje kupcem,
  • naročanje strank na servis, planiranje ter skrb za optimalno zasedenost servisnih kapacitet,
  • odpiranje delovnih nalogov z opisom popravil v skladu z zahtevami stranke,
  • svetovanje in prodaja servisnih storitev ter dodatne opreme,
  • obveščanje strank o poteku servisne storitve.

Od vas pričakujemo:

  • najmanj V.stopnjo strojne ali druge tehnične smeri,
  • izkušnje iz avtomobilske stroke,
  • poznavanje rezervnih delov,
  • komunikativnost,
  • odlične organizacijske in prodajne sposobnosti,
  • urejenost in veselje za delo s strankami in v timu,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • obvladanje računalniških programov MS Office,
  • aktivno znanje angleškega jezika.

 Ponujamo vam:

  • dinamično delo v uspešnem kolektivu,
  • priložnost za profesionalni razvoj in osvojitev novih znanj,
  • delo za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
  • stimulativno plačilo.

 
Vabimo vas, da nam pošljete svojo prijavo z življenjepisom do 2.07.2024

 

Pošljite prijavo

Direktor servisne mreže-poprodaje Lync&Co

 

Lynk & Co je globalna avtomobilska blagovna znamka, ustanovljena kot skupno podjetje družb Geely Auto Group in Volvo Car Group, ki si upa izzivati uveljavljeno avtomobilsko industrijo s ponudbo, pisano na kožo potrebam in zahtevam nove generacije globalno povezanih uporabnikov.

 

Izkoristite priložnost in se prijavite na razpisano prosto delovno mesto:

 

Direktor servisne mreže-poprodaje Lync & Co (m/ž)

 

Od vas pričakujemo:


•    najmanj VI. stopnjo izobrazbe (tehnične ali druge ustrezne smeri),
•    Odlično poznavanje procesov v avtomobilskem servisu,
•    samoiniciativnost, samostojnost, pripravljenost na delo v dinamičnem okolju ter zmožnost hitrega učenja,
•    prepričljivost v komunikaciji in nastopu, veselje do dela z ljudmi, osebno urejenost,
•    sposobnost dobrega opazovanja in iskanja naprednih rešitev,
•    znanje slovenskega, angleškega in srbo-hrvaškega jezika,
•    mednarodna naravnanost in sposobnost dela v kulturno raznolikem okolju,
•    obvladanje računalniških programov MS Office, predvsem orodij Excel in PowerPoint,
•    vozniški izpit B kategorije, pripravljenost na službena potovanja in seveda,
•    strast do avtomobilizma (poznavanje osnov tehnologije, življenjskega cikla vozila in servisnih procesov).


Odgovorni boste za:


•    izgradnjo in vzdrževanje močne in v stranko orientirane servisne mreže,
•    dnevno komunikacijo s principalom/tovarno in zastopniško mrežo (več trgov),
•    razvoj servisne mreže, zadovoljstva strank in razvoj servisnih procesov,
•    doseganje ciljev iz naslova poslovanja (prodaja rezervnih delov, garancije, šolanja, itd),
•    koordinacije nabave rezervnih delov v sodelovanju z oddelkom nabave in skrbeli za izboljšavo storitvene ravni,
•    spremljanje in analiziranje kazalnikov poslovanja in priprave akcijskega načrta,
•    motivacijo prodajno-servisne mreže za nove projekte in implementacijo novih procesov,
•    koordinacijo marketinških aktivnostih iz področja servisa,
•    implementacijo servisnih standardov, IT sistemov v pooblaščeno prodajno-servisno mrežo,
•    pripravo poročil za vodstvo podjetja in principala,
•    pripravo in implementacijo raznih projektov.
 

Nudimo vam vrhunsko priložnost:

 

  • Odlično mentorstvo pri uvajanju na novo delovno mesto.
  • Možnost strokovnega izpopolnjevanja.
  • Zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju.
  • Dodatno stimulativno plačilo.
  • Neomejeno količino kave in dnevno svežega sadja.
  • Zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečno poskusno dobo.

 

Vabimo vas, da nam prijavo z življenjepisom pošljete najkasneje do 20.06.2024.

Pošljite prijavo

Koordinator mreže prodajnih trgovcev Lynk &Co (m/ž)

 

Postanite del dinamične ekipe pri Lynk & Co in Geely! Lynk & Co premika meje avtomobilizma z inovativnimi pristopi, medtem ko Geely slovi po naprednih tehnoloških rešitvah in vrhunski kakovosti. Naša misija je redefinirati mobilnost s trajnostnimi rešitvami, ki oblikujejo prihodnost. Pridružite se nam in postanite del naše zgodbe o uspehu, kjer skupaj ustvarjamo spremembe.


Zakaj izbrati nas? Če ste navdušeni nad tehnološkimi inovacijami ter želite postati del podjetja, ki spreminja prihodnost mobilnosti, ste na pravem mestu. Pri nas cenimo strast do dela, kreativnost in željo po nenehnem razvoju. Naša ekipa je zavezana k profesionalni rasti, medsebojni podpori in odličnosti v vsem, kar počnemo. 
Trenutno iščemo sodelavce za delovno mesto:


Koordinator mreže prodajnih trgovcev Lynk & Co (m/ž)
 

Opis delovnega mesta:


Koordinator mreže prodajnih trgovcev pri Lynk & Co in Geelyju bo skrbel za učinkovito upravljanje in razvoj prodajne mreže, zagotavljal dosledno in vrhunsko izkušnjo strank ter vzpostavljal in ohranjal uspešne poslovne odnose s trgovci.

 

Ključne naloge in odgovornosti:


• vodenje, koordinacija in podpora celotne prodajne mreže, 
• izvajanje prodajne strategije v skladu s prodajnimi načrti družbe,
• načrtovanje prodaje in spremljanje realizacije prodaje na mesečni, četrtletni in letni ravni,
• zagotavljanje doseganja prodajnih ciljev in razvoja prodajne mreže,
• iskanje novih agentov,
• vzpostavitev prodajnih standardov,
• spremljanje trga in konkurence ter priprava analiz,
• izvajanje marketinških aktivnosti za povečanje prodaje,
• skrb za izobraževanje naše prodajne mreže.

Želimo sodelovati z vami, če:


• ste zaključili najmanj peto stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
• imate večletne izkušnje na področju prodaje vozil,
• sposobnost prepoznavanja in sledenja tržnim trendom,
• samoiniciativen karakter in sposobost hitrega učenja,
• imate odlične organizacijske, analitične in komunikacijske sposobnosti,
• vam ustno in pisno znanje angleškega jezika ne dela težav,
• ste spretni z Excelom in okoljem MS Office,
• ste pripravljeni za delo na terenu,
• čutite strast do avtomobilske industrije,
• in imate vozniško dovoljenje B kategorije.

Kaj vam lahko ponudimo?


• Odlično podporo med uvajanjem,
• stimulativno plačilo,
• možnost strokovnega razvoja,
• zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
• delo v sodobnem okolju z ekipo timsko usmerjenih sodelavcev, 
• dinamično delovno okolje z zanimivimi dnevnimi izzivi,
• sobno kolo in dnevno sveže sadje za vaše dobro počutje
• in zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev.

 

Vabimo vas, da nam prijavo z življenjepisom v slovenskem in angleškem jeziku pošljete do 27.06.2024. Vaše prijave bomo obravnavali zaupno.

 

Pošljite prijavo

Koordinator za trženje in odnosi z javnostjo LYNK&CO (m/ž)

 

Postanite del dinamične ekipe pri Lynk & Co!


Lynk & Co je blagovna znamka, ki premika meje avtomobilskega sveta z inovativnimi pristopi in drznimi idejami. Naša misija je redefinirati mobilnost z naprednimi tehnologijami in trajnostnimi rešitvami, ki navdihujejo prihodnost. Pridružite se nam in postanite del zgodbe o uspehu, kjer skupaj ustvarjamo spremembe.

Zakaj izbrati Lynk & Co?


Poleg privlačne znamke, nudimo tudi prijazno delovno okolje, kjer cenimo timski duh, inovativnost in sodelovanje. Naša ekipa je zavezana k profesionalni rasti, medsebojni podpori in odličnosti v vsem, kar počnemo.

 

KOORDINATOR ZA TRŽENJE IN ODNOSE Z JAVNOSTMI Lynk & Co (m/ž):

 

Ključne odgovornosti:

 

  • Usklajevanje trženjskih dejavnosti: Sodelovanje z notranjo marketinško ekipo in poročanje vodji blagovne znamke ter vodji trženja.
  • Izvajanje trženjskih in oglaševalskih planov: Načrtovanje in organiziranje promocijskih dogodkov.
  • Priprava marketinških poročil: Zbiranje, analiziranje in povzema ustreznih podatkov v zahtevanih oblikah.
  • Podpora prodajnemu osebju: Zagotavljanje tržnih trendov, napovedi, analiz in informacij o novih izdelkih.
  • Skrb za promocijsko gradivo: Sodelovanje z grafičnim oddelkom, popisovanje zalog, naročanje in dobava zalog.
  • Upoštevanje smernic in postopkov: Zagotoviti skladnost trženjskih projektov in pobud z mednarodnimi smernicami Lynk & Co.
  • Vzdrževanje profesionalnih odnosov: Graditi in vzdrževati dober profesionalni odnos z mednarodno ekipo Lynk & Co.

 

Znanja in izkušnje:

 

  • Izobrazba iz smeri trženja ali družboslovja,
  • Izkušnje v podobni marketinški vlogi, zaželjeno v avtomobilski industriji,
  • Odlično pisno znanje slovenščine, hrvaščine in angleščine ter natančno pisanje besedil,
  • Celovito razumevanje vseh ključnih konceptov trženja, digitalnega trženja in CRM,
  • Odlične organizacijske, analitične in komunikacijske sposobnosti,
  • Dobro poznavanje računalniških programov MS Office,
  • Timsko usmerjenost.


Ponujamo vam:

 

  • Odlično mentorstvo pri uvajanju na novo delovno mesto,
  • Delo na zanimivih projektih z vrhunskimi strokovnjaki,
  • Možnost strokovnega izpopolnjevanja,
  • Zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
  • Konkurenčni finančni paket,
  • Neomejeno količino kave in razgled na Kamniško-Savinjske Alpe,
  • Dolgoročno sodelovanje (pogodba za nedoločen čas z 6 mesečno poskusno dobo).

 

Če ste pripravljeni na izzive in želite postati del inovativne in rastoče ekipe, vas vabimo, da se prijavite najkasneje do 23.06.2024.

Pridružite se Lynk & Co in pomagajte oblikovati prihodnost mobilnosti!
 

 


 

Pošljite prijavo

Prodajni svetovalec vozil Geely (m/ž)

 

Če je v vas prodajna žilica in ste navdušenec nad avtomobilizmom, vas vabimo da se nam pridružite kot:

 

Prodajni svetovalec vozil Geely v PE Ljubljana (m/ž)

 

Kaj si želimo od novega člana ekipe?


•    najmanj V. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri,
•    dobro razvite komunikacijske veščine,
•    visoko motivirano in prodajno osebo, ki bo imela fokus na doseganju ciljev,
•    veselje do dela z ljudmi,
•    želja po učenju, napredovanju in izboljšanju svojih prodajnih sposobnosti,
•    odlično izražanje v slovenskem jeziku, zaželjeno znanje angleškega jezika.

 

Kaj ponujamo?

•    delovno razmerje za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom,
•    strokovno uvajanje v okviru prodajne akademije, kjer vas opremimo z ključnim naborom znanj za prodajo,
•    možnost nadpovprečnega zaslužka,
•    delovno okolje, kjer poteka odprta in sproščena komunikacija.

 

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 22.06.2024

Pošljite prijavo

Servisni svetovalec- sprejemnik

Družba Volvo velja za enega najbolj zaželenih delodajalcev na svetu, kot globalno zelo uspešno podjetje, ki zaposlenim pomaga razvijati njihove kariere. Blagovna znamka Volvo, ki od leta 1927 z inovacijami spreminja svet, je eden švedskih zaščitnih znakov in na avtomobilskem področju sinonim za varnost, zanesljivost, kakovost in skrb za ljudi. V podjetju VCAG d.o.o. smo uvoznik in zastopnik znamke Volvo za področje 8 držav regije Adria.

 

V ekipo, ki jo odlikujejo znanje, izkušnje ter poznavanje novih avtomobilskih tehnologij, vabimo:

 

Servisnega Svetovalca - Sprejemnika vozil v VOLVO CAR CENTRU, Ljubljana (m/ž)

 

 Vaše delo bo obsegalo:

  • izdelavo in posredovanje ponudb za servisne storitve,
  • sprejem in svetovanje kupcem,
  • naročanje strank na servis, planiranje ter skrb za optimalno zasedenost servisnih kapacitet,
  • odpiranje delovnih nalogov z opisom popravil v skladu z zahtevami stranke,
  • svetovanje in prodaja servisnih storitev ter dodatne opreme,
  • obveščanje strank o poteku servisne storitve.

Od vas pričakujemo:

  • najmanj V.stopnjo strojne ali druge tehnične smeri,
  • izkušnje iz avtomobilske stroke,
  • poznavanje rezervnih delov,
  • komunikativnost,
  • odlične organizacijske in prodajne sposobnosti,
  • urejenost in veselje za delo s strankami in v timu,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • obvladanje računalniških programov MS Office,
  • aktivno znanje angleškega jezika.

 Ponujamo vam:

  • dinamično delo v uspešnem kolektivu,
  • priložnost za profesionalni razvoj in osvojitev novih znanj,
  • delo za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
  • stimulativno plačilo.

 
Vabimo vas, da nam pošljete svojo prijavo z življenjepisom do 7.5.2024.

Pošljite prijavo

Direktor servisne mreže -poprodaje Lync&Co

 

 

Lynk & Co je globalna avtomobilska blagovna znamka, ustanovljena kot skupno podjetje družb Geely Auto Group in Volvo Car Group, ki si upa izzivati uveljavljeno avtomobilsko industrijo s ponudbo, pisano na kožo potrebam in zahtevam nove generacije globalno povezanih uporabnikov.

 

Izkoristite priložnost in se prijavite na razpisano prosto delovno mesto:

 

Direktor servisne mreže-poprodaje Lync&Co (m/ž)

 

Od vas pričakujemo:


•    najmanj VI. stopnjo izobrazbe (tehnične ali druge ustrezne smeri),
•    Odlično poznavanje procesov v avtomobilskem servisu,
•    samoiniciativnost, samostojnost, pripravljenost na delo v dinamičnem okolju ter zmožnost hitrega učenja,
•    prepričljivost v komunikaciji in nastopu, veselje do dela z ljudmi, osebno urejenost,
•    sposobnost dobrega opazovanja in iskanja naprednih rešitev,
•    znanje slovenskega, angleškega in srbo-hrvaškega jezika,
•    mednarodna naravnanost in sposobnost dela v kulturno raznolikem okolju,
•    obvladanje računalniških programov MS Office, predvsem orodij Excel in PowerPoint,
•    vozniški izpit B kategorije, pripravljenost na službena potovanja in seveda,
•    strast do avtomobilizma (poznavanje osnov tehnologije, življenjskega cikla vozila in servisnih procesov).


Odgovorni boste za:


•    izgradnjo in vzdrževanje močne in v stranko orientirane servisne mreže,
•    dnevno komunikacijo s principalom/tovarno in zastopniško mrežo (več trgov),
•    razvoj servisne mreže, zadovoljstva strank in razvoj servisnih procesov,
•    doseganje ciljev iz naslova poslovanja (prodaja rezervnih delov, garancije, šolanja, itd),
•    koordinacije nabave rezervnih delov v sodelovanju z oddelkom nabave in skrbeli za izboljšavo storitvene ravni,
•    spremljanje in analiziranje kazalnikov poslovanja in priprave akcijskega načrta,
•    motivacijo prodajno-servisne mreže za nove projekte in implementacijo novih procesov,
•    koordinacijo marketinških aktivnostih iz področja servisa,
•    implementacijo servisnih standardov, IT sistemov v pooblaščeno prodajno-servisno mrežo,
•    pripravo poročil za vodstvo podjetja in principala,
•    pripravo in implementacijo raznih projektov.
 

Nudimo vam vrhunsko priložnost:

 

  • Odlično mentorstvo pri uvajanju na novo delovno mesto.
  • Delo z ekipo timsko usmerjenih sodelavcev.
  • Možnost strokovnega izpopolnjevanja.
  • Zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju.
  • Stimulativno plačilo.
  • Zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečno poskusno dobo.

 

Vabimo vas, da nam prijavo z življenjepisom pošljete najkasneje do 02.05.2024.

Pošljite prijavo

Vodja salona Volvo Car centra Ljubljana (m/ž)

 

Volvo je eden izmed švedskih zaščitnih znakov in je sinonim za zanesljivost, kakovost in predvsem varnost. Od daljnjega leta 1927 ustvarjamo inovacije, ki spreminjajo svet. Zaradi povečanega obsega dela in hitre rasti želimo okrepiti obstoječo ekipo.

Ste predani rezultatom in pri tem znate motivirati tudi svoje sodelavce?

Pridružite se nam kot:



VODJA SALONA VOLVO CAR CENTRA LJUBLJANA (m/ž)

Odgovorni boste za:


• vodenje poslovanja prodajnega centra in doseganje ambicioznih prodajnih planov novih in rabljenih vozil,
• načrtovanje in izvajanje prodajnih aktivnosti znamke Volvo v sodelovanju z uvoznikom,
• načrtovanje in izvajanje programa blagovne znamke Volvo Selekt za certificirana rabljena vozila,
• zagotavljanje poslovanja po Volvo standardih,
• vodenje in motiviranje ekipe,
• spremljanje zadovoljstva strank.


Od vas pričakujemo:


• večletne vodstvene izkušnje v maloprodaji (predost imajo kandidati z izkušnjami v avto branži),
• vsaj V. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
• sposobnost dela pod pritiskom za uspešno doseganje rezultatov, 
• učenje in spodbujanje sodelavcev k dosledni uporabi predpisanega prodajnega procesa,
• sposobnost rekrutiranja ambicioznih sodelavcev, ki vam bodo pomagali dosegati poslovne cilje,
• zavezanost k povečanju prodaje rabljenih vozil,
• tekoče znanje angleškega in slovenskega jezika.



Ponujamo vam:


• pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas z 6-mesečnim poskusnim obdobjem,
• konkurenčna osnovna plača in izjemno stimulativen finančni paket,
• izobraževanja in pridobivanje novih znanj,
• uporabo službenega vozila.

Vaše prijave sprejemamo do vključno 02.05.2024.

 

Pošljite prijavo

Koordinator za trženje in odnosi z javnostjo LYNK&CO (m/ž)

 

Lynk & Co je globalna avtomobilska blagovna znamka, ustanovljena kot skupno podjetje družb Geely Auto Group in Volvo Car Group, ki si upa izzivati uveljavljeno avtomobilsko industrijo s ponudbo, pisano na kožo potrebam in zahtevam nove generacije globalno povezanih uporabnikov.

Zaradi širitve v regijo JV Evrope iščemo sodelavce za delovno mesto:

 

KOORDINATOR ZA TRŽENJE IN ODNOSE Z JAVNOSTMI LYNK & CO (m/ž)

Opis delovnega mesta:


Koordinator za trženje in odnose z javnostmi v podjetju LYNK & CO bo skrbel/a za usklajevanje trženjskih dejavnosti z notranjo marketinško ekipo in poročanje vodji blagovne znamke in vodji trženja. Vodil/a bo izvajanje trženjskih in oglaševalskih planov ter načrtovanje in organiziranje promocijskih dogodkov. Delovno mesto zahteva pripravo marketinških poročil z zbiranjem, analiziranjem in povzemanjem ustreznih podatkov v obliki, kot jo zahteva podjetje. Koordinator/ka bo podpiral/a tudi prodajno osebje in mrežo trgovcev z zagotavljanjem ustreznih podatkov, tržnih trendov, napovedi, analiz, informacij o novih izdelkih in posredovanjem storitev za stranke. Dodatne naloge bodo tudi skrb za promocijskego gradivo s sodelovanjem z grafičnim oddelkom, popisovanje zalog, naročanje in dobava zalog. Koordinator/ka za trženje in odnose z javnostmi mora zagotoviti, da se pri trženjskih projektih in pobudah upoštevajo smernice in postopki mednarodne družbe LYNK & CO, ter zagotoviti dober profesionalni odnos z mednarodno ekipo LYNK & CO.
 

Glavne naloge in odgovornosti:

  • Soustvarjanje marketinških komunikacijskih kampanj, usklajevanje pretoka informacij in komunikacije ter koordinacija informacij v skladu z načrtom/strategijo. 
  • Ustvarjanje, dostava, urejanje in optimizacija marketinškega gradiva v skladu s trženjskimi strategijami podjetja.
  • Nadzor nad delovanjem družbenih medijev prek omrežij LinkedIn, Twitter in Facebook ter usklajevanjem kampanj po e-pošti ali neposredni pošti.
  • Usklajevanje in zagotavljanje sporočil za javnost, vsebin za odnose z mediji, notranjih glasil, vsebin za korporativno glasilo in predlogov za govore. 
  • Promocija izdelkov in storitev s pobudami za odnose z javnostmi ter upravljanje voznega parka avtomobilov za novinarje.
  • Priprava in distribucija anket v sodelovanju s CRM oddelkom.
  • Vzpostavitev sistemov za spremljanje tržnih kampanj in spletnih dejavnosti, analiza dejavnosti konkurence s spremljanjem sprememb na trgu in tržne strategije, ki jo uporabljajo konkurenti.
  • Izdelava dodatnih trženjskih komunikacijskih orodij, kot so letaki, POS in razstavni projekti.
  • Organizacija proizvodnje blagovnih znamk in podpora celotni trgovski mreži z vsem potrebnim marketinškim materialom.

 

Znanja in izkušnje:

  • Diploma iz smeri trženja ali družboslovja.
  • Izkušnje v podobni marketinški vlogi v panogi ali zunaj nje.
  • Odlično pisno znanje slovenščine, hrvaščine in angleščine ter natančno pisanje besedil.
  • Splošno razumevanje vseh zahtevanih konceptov trženja, digitalnega trženja in CRM.
  • Odlične organizacijske, analitične in komunikacijske sposobnosti.
  • Odlično poznavanje računalniških programov MS Office.
  • Želja in pripravljenost za delo v skupini.
  • Vozniško dovoljenje B kategorije.


Nudimo vam vrhunsko priložnost:

  • Odlično mentorstvo pri uvajanju na novo delovno mesto.
  • Delo z ekipo timsko usmerjenih sodelavcev.
  • Možnost strokovnega izpopolnjevanja.
  • Zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju.
  • Stimulativno plačilo.
  • Zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečno poskusno dobo.


Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom v angleškem jeziku pošljete do 15.03.2024.

Pošljite prijavo

Prodajni svetovalec v VOLVO centru Ljubljana (m/ž)

 

Volvo je eden izmed švedskih zaščitnih znakov in je sinonim za zanesljivost, kakovost in predvsem varnost. Od daljnjega leta 1927 ustvarjamo inovacije, ki spreminjajo svet. Zaradi povečanega obsega dela in hitre rasti želimo okrepiti obstoječo ekipo.

 

Če želite prodajati vozila, ki so zanesljiva, varna in kakovostna vas vabimo, da izkoristite priložnost in se prijavite na delovno mesto:
 

Prodajni svetovalec v Volvo centru Ljubljana (m/ž)


 

Zakaj je zaposlitev pri nas odlična odločitev?

  • ponujamo vam  priložnost za razvoj vaših obstoječih znanj in nadgradnjo novih,
  • naše delovno okolje je sproščeno in odprto, hkrati pa izzivov ne zmanjka,
  • poleg konkurenčnega plačila nudimo stimulativno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • zaposlimo vas za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • vlagamo v razvoj svojih zaposlenih in nudimo izobraževanja.

 

V ekipo se boste najbolj vklopili, če:

  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • vas veseli delo s strankami,
  • imate dobro razvite komunikacijske veščine,
  • cenite timsko delo in ste motivirani za doseganje vrhunskih rezultatov.

 

Kaj ponujamo mi?

  • pogodbo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
  • nadpovprečno izplačilo regresa za letni dopust,
  • mentorstvo pod okriljem interne prodajne akademije,
  • ekipo sodelavcev, ki so vedno pripravljeni za prenos znanja in izkušenj,
  • stimulativno plačo ter dodaten bonus za nadpovprečno opravljeno delo.

 

 

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 30.04.2024.

Pošljite prijavo