Skip to main content

Ste željni izzivov? Postanite član zmagovalne ekipe Volvo!

IŠČEMO NAJBOLJŠE!


Uspešna prodaja avtomobilov Volvo in rastoča skupnost zadovoljnih voznikov nam omogočata nenehno širjenje mreže prodajno-servisnih salonov ter ponudbe kakovostnih in dostopnih vozil, kot tudi odpiranje novih delovnih mest.

KAJ NUDIMO?

  • Nova znanja.
  • Nagrajevanje za uspešnost.
  • Delo v uspešnem kolektivu.

PROSTA DELOVNA MESTA:


Strokovni sodelavec v financah (m/ž)

 

Družba Volvo velja za enega najbolj zaželenih delodajalcev na svetu, kot globalno zelo uspešno podjetje, ki zaposlenim pomaga razvijati njihove kariere. Blagovna znamka Volvo, ki od leta 1927 z inovacijami spreminja svet, je eden švedskih zaščitnih znakov in na avtomobilskem področju sinonim za varnost, zanesljivost, kakovost in skrb za ljudi. V podjetju VCAG d.o.o. smo uvoznik in zastopnik znamke Volvo za področje 8 držav regije Adria.

 

Vabimo vas, da se nam pridružite na delovnem mestu:

 

STROKOVNI SODELAVEC V FINANCAH (m/ž)

 

Opis delovnega mesta:

•    koordinacija procesov med računovodstovm, financami, upravo in zunanjim računovodstvom,
•    dnevno spremljanje finančnega poslovanja poslovne skupine in nadzor nad denarnim tokom,
•    skrb za finančne inštrumente zavarovanja (bančne garancije, menice, akreditivi,…)
•    pomoč pri pripravi finančnih poročil za upravo podjetja in zunanje deležnike,
•    sodelovanje in koordinacija z bankami in investitorji v Sloveniji in tujini,
•    priprava, spremljanje in analiza denarnih tokov (cash flow),
•    spremljanje in upravljanje valutnih tveganj,
•    uskladitev strani na računih strank in dobaviteljev.



Zahtevane kompetence in spretnosti:

•    Najmanj VI/2. stopnja izobrazbe s področja ekonomije ali sorodnega področja,
•    vsaj tri (3) leta delovnih izkušenj na področju računovodstva, financ ali kontrolinga,
•    poznavanje računovodskih in finančnih procesov,
•    osnovno razumevanje procesov poslovanja,
•    sposobnost interpretacije principov poslovanja,
•    osebne lastnosti, kot so natančnost, analitičnost, samokritičnost in samoiniciativnost,
•    napredno znanje uporabe MS Office orodij, s poudarkom na odličnem znanju Excela,
•    odlično ustno in pisno izražanje v slovenskem, hrvaškem in angleškem jeziku,
•    sposobnost dela v ekipi,
•    komunikativnost.

Ponujamo:

•   zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
•   možnost kariernega in strokovnega razvoja,
•   delo v ekipi visoko profesionalnih sodelavcev,
•   sodelovanje v uspešnem kolektivu in hitro rastočem mednarodnem podjetju,
•   strokovna izobraževanja in usposabljanja.
 

 

Rok za prijavo: 
Vabimo vas, da nam pošljete svojo vlogo z življenjepisom do 28.02.2025

Pošljite prijavo

Vodja servisa (m/ž) v Volvo car centru Ljubljana

 

Družba Volvo velja za enega najbolj zaželenih delodajalcev na svetu, kot globalno zelo uspešno podjetje, ki zaposlenim pomaga razvijati njihove kariere. Blagovna znamka Volvo, ki od leta 1927 z inovacijami spreminja svet, je eden švedskih zaščitnih znakov in na avtomobilskem področju sinonim za varnost, zanesljivost, kakovost in skrb za ljudi. V podjetju VCAG d.o.o. smo uvoznik in zastopnik znamke Volvo za področje 8 držav regije Adria.

 

V ekipo, ki jo odlikujejo znanje, izkušnje ter poznavanje novih avtomobilskih tehnologij, vabimo:

 

Vodjo servisa v VOLVO CAR CENTRU, Ljubljana (m/ž)

 

 Vaše delo bo obsegalo:

  • realizacijo mesečnih, četrtletnih in letnih ciljev,
  • sodelovanje pri pripravi in ​​realizaciji letnih proračunov servisa,
  • vodenje evidenc in izdelava poročil za potrebe vodstva,
  • sodelovanje pri izdelavi marketinških aktivnosti,
  • skrb za zadovoljstvo strank servisa,
  • sodelovanje v selekcijskih postopkih zaposlovanja za oddelek,
  • skrb za stanje in nabavo orodja in opreme
  • komunikacija z dobavitelji delov in storitev za servis,
  • spremljanje delovne uspešnosti zaposlenih v sektorju
  • organizacija, kontrola in nadzor servisnega dela.

     

Od vas pričakujemo:

  • najmanj VI.stopnjo strojne ali druge tehnične smeri,
  • najmanj 2 leti delovnih izkušenj na enakih ali podobnih vodstvenih mestih
  • izkušnje iz avtomobilske stroke,
  • poznavanje rezervnih delov,
  • komunikativnost,
  • odlične organizacijske sposobnosti,
  • veščine vodenja in upravljanja z ljudmi,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • napredno znanje MS Office,
  • aktivno znanje angleškega jezika.

 Ponujamo vam:

  • dinamično delo v uspešnem kolektivu,
  • priložnost za profesionalni razvoj in osvojitev novih znanj,
  • delo za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
  • stimulativno plačilo.

 
Vabimo vas, da nam pošljete svojo prijavo z življenjepisom do 20.02.2025.

Pošljite prijavo

Prodajni svetovalec v VOLVO centru Maribor (m/ž)

 

 

 

Volvo je eden izmed švedskih zaščitnih znakov in je sinonim za zanesljivost, kakovost in predvsem varnost. Od daljnjega leta 1927 ustvarjamo inovacije, ki spreminjajo svet. Zaradi povečanega obsega dela in hitre rasti želimo okrepiti obstoječo ekipo.

 

Če želite prodajati vozila, ki so zanesljiva, varna in kakovostna vas vabimo, da izkoristite priložnost in se prijavite na delovno mesto:
 

Prodajni svetovalec v Volvo centru Maribor (m/ž)


Zakaj je zaposlitev pri nas odlična odločitev?

  • ponujamo vam  priložnost za razvoj vaših obstoječih znanj in nadgradnjo novih,
  • naše delovno okolje je sproščeno in odprto, hkrati pa izzivov ne zmanjka,
  • poleg konkurenčnega plačila nudimo stimulativno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • zaposlimo vas za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • vlagamo v razvoj svojih zaposlenih in nudimo izobraževanja.

 

Naša pričakovanja:

  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • vas veseli delo s strankami,
  • imate dobro razvite komunikacijske veščine,
  • cenite timsko delo in ste motivirani za doseganje vrhunskih rezultatov.

 

Kaj ponujamo mi?

  • pogodbo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
  • nadpovprečno izplačilo regresa za letni dopust,
  • mentorstvo pod okriljem interne prodajne akademije,
  • onboarding bonus,
  • ekipo sodelavcev, ki so vedno pripravljeni za prenos znanja in izkušenj,
  • stimulativno plačo ter dodaten bonus za nadpovprečno opravljeno delo.

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 18.02.2025.

Pošljite prijavo

Koordinator v distribuciji vozil za SEE regijo za blagovno znamko Lynk&CO (m/ž)

 

 

 

Če ste pravi specialist in poznavalec logistike, analitike, odličen vodja in koordinator ter učinkoviti pri uresničevanju ciljev, vas vabimo, da se nam pridružite na skupni uspešni poslovni poti. Prepričani smo, da lahko skupaj dosežemo več, zato vam nudimo delovno mesto:

 

KOORDINATOR V DISTRIBUCIJI VOZIL ZA SEE REGIJO ZA BLAGOVNO ZNAMKO Lynk&CO (m/ž)

 

Zadolženi boste za naslednja področja dela:

  • priprava kalkulacij, cenikov in prodajne dokumentacije,
  • koordinacija nabave, prodaje in logistike vozil,
  • naročanje vozil in sodelovanje pri njihovem planiranju,
  • spremljanje naročil in stanje zalog ter planov prodaje,
  • priprava analiz in poročil,
  • analiziranje in poročanje na zahtevo principala znamke,
  • analiziranje stanja na trgih Adria regije,
  • izdelava poročil s področja prodaje,
  • urejanje podatkovnih baz,
  • komunikacija z zastopniki in poslovnimi partnerji.

Želimo sodelovati z vami in ob tem iščemo:

  • najmanj VI. stopnjo izobrazbe logistične, tehnične ali druge ustrezne smeri,
  • zanesljivost in ste natančni kot švicarska ura,
  • izjemne analitične sposobnosti, črn pas iz Excela in dobro obvladovanje MS Office programov,
  • dobrodošlo je poznavanje programskega orodja Power BI, VBA in Access,
  • samoiniciativnost in zmožnost hitrega učenja,
  • dobre organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
  • odlično znanje angleškega jezika,
  • aktivno znanje hrvaškega in/ali srbskega jezika v pisni in ustni obliki,
  • sposobnost samostojnega dela, znate pa delati tudi v timu,
  • strast do avtomobilizma,
  • vozniško dovoljenje B kategorije.

Kaj vam ponujamo?

  • odlično podporo pri uvajanju na novo delovno mesto,
  • delo v sodobnih prostorih, z ekipo sodelavcev, ki so timsko usmerjeni,
  • možnost strokovnega razvoja,
  • dinamično delovno okolje z zanimivimi vsakodnevnimi izzivi,
  • sobno kolo in dnevno sveže sadje, ki bosta skrbela za vaše dobro počutje,
  • zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
  • stimulativno plačilo,
  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom  pošljete najkasneje do  15.02. 2025.

Pošljite prijavo

Koordinator v distribuciji vozil za SEE regijo za blagovno znamko GELY (m/ž)

 

Geely je pionirska in v novo dobo mobilnosti usmerjena znamka vozil, ki izstopa s svojim inovativnim pristopom k avtomobilskemu dizajnu in razvoju najbolj naprednih tehnologij. Z močno zavezanostjo trajnosti Geely proizvaja okolju prijazna vozila vrhunske kakovosti, ki predstavljajo revolucionaren premik k okolju prijaznejši prihodnosti. 

Če ste pravi specialist in poznavalec logistike, analitike, odličen vodja in koordinator ter učinkoviti pri uresničevanju ciljev, vas vabimo, da se nam pridružite na skupni uspešni poslovni poti. Prepričani smo, da lahko skupaj dosežemo več, zato vam nudimo delovno mesto:

 

KOORDINATOR V DISTRIBUCIJI VOZIL ZA SEE REGIJO ZA BLAGOVNO ZNAMKO GEELY (m/ž)

 

Zadolženi boste za naslednja področja dela:

  • priprava kalkulacij, cenikov in prodajne dokumentacije,
  • koordinacija nabave, prodaje in logistike vozil,
  • naročanje vozil in sodelovanje pri njihovem planiranju,
  • spremljanje naročil in stanje zalog ter planov prodaje,
  • priprava analiz in poročil,
  • analiziranje in poročanje na zahtevo principala znamke,
  • analiziranje stanja na trgih Adria regije,
  • izdelava poročil s področja prodaje,
  • urejanje podatkovnih baz,
  • komunikacija z zastopniki in poslovnimi partnerji.

Želimo sodelovati z vami in ob tem iščemo:

  • najmanj VI. stopnjo izobrazbe logistične, tehnične ali druge ustrezne smeri,
  • zanesljivost in ste natančni kot švicarska ura,
  • izjemne analitične sposobnosti, črn pas iz Excela in dobro obvladovanje MS Office programov,
  • dobrodošlo je poznavanje programskega orodja Power BI, VBA in Access,
  • samoiniciativnost in zmožnost hitrega učenja,
  • dobre organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
  • odlično znanje angleškega jezika,
  • aktivno znanje hrvaškega in/ali srbskega jezika v pisni in ustni obliki,
  • sposobnost samostojnega dela, znate pa delati tudi v timu,
  • strast do avtomobilizma,
  • vozniško dovoljenje B kategorije.

Kaj vam ponujamo?

  • odlično podporo pri uvajanju na novo delovno mesto,
  • delo v sodobnih prostorih, z ekipo sodelavcev, ki so timsko usmerjeni,
  • možnost strokovnega razvoja,
  • dinamično delovno okolje z zanimivimi vsakodnevnimi izzivi,
  • sobno kolo in dnevno sveže sadje, ki bosta skrbela za vaše dobro počutje,
  • zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
  • stimulativno plačilo,
  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom  pošljete najkasneje do  15.02. 2025.

Pošljite prijavo

Customer Experience Manager (m/ž)

 

Customer Experience Manager (m/ž)


Opis delovnega mesta:


Customer Experience Manager bo imel/a ključno vlogo pri krepitvi naše blagovne znamke, saj bo skrbel/a, da bo vsaka interakcija s strankami pozitivna, nepozabna in v skladu z vrednotami našega podjetja. Delovno mesto vključuje oblikovanje strategij in izvajanje pobud za storitve namenjene strankam, upravljanje sistemov povratnih informacij strank ter vodenje ekipe, ki si prizadeva za odličnost storitev za stranke. Za to delovno mesto iščemo osebo, ki je strateško naravnan/a in bo s strastjo spodbujal/a zvestobo in zadovoljstvo strank z inovativnimi storitvenimi rešitvami.


Glavne naloge in odgovornosti:
•    razvijanje in implementacija celovitih strategij storitev za stranke, ki so usklajene s cilji podjetja ter pričakovanji strank,
•    vodenje, usposabljanje in upravljanje ekipe za storitve za stranke, z namenom zagotavljanja izjemnih storitev na vseh točkah stika s strankami,
•    analiza povratnih informacij strank, tržnih trendov in strategij konkurence, z namenom prepoznavanja priložnosti za izboljšanje storitev ter spodbujanja inovacij,
•    sodelovanje z različnimi oddelki, kot so trženje, CRM, BI, klicni center, prodaja in razvoj izdelkov, za izboljšanje splošne uporabniške izkušnje,
•    upravljanje in optimizacija kanalov za povratne informacije strank ter zagotavljanje hitrega in učinkovitega reševanja težav ter povratnih informacij,
•    spremljanje in poročanje o analizi uspešnosti storitev za stranke ter postavljanje jasnih ciljev za izboljšanje,
•    ustvarjanje kulture nenehnih izboljšav, spodbujanje ekipnih inovacij ter prilagajanje spreminjajočim se potrebam strank,
•    zagotavljanje skladnosti z industrijskimi predpisi in standardi, ki se nanašajo na storitve za stranke ter varovanje podatkov.

 

Znanja in izkušnje, ki jih pričakujemo od vas:
•    diploma iz smeri poslovne administracije, marketinga, komunikacij ali sorodnega področja,
•    dokazane izkušnje v podobni vlogi (vsaj 5 let) na področju storitev za stranke ali upravljanja izkušenj s strankami, prednostno v panogi,
•    vodstvene sposobnosti, s preteklimi izkušnjami pri vodenju ekip ter razvoju talentov,
•    odlične komunikacijske in socialne spretnosti, zmožnost vključevanja in sodelovanja z različnimi interesnimi skupinami na vseh ravneh,
•    temeljito razumevanje metrik storitev za stranke, analize podatkov in upravljanja uspešnosti,
•    izkušnje z uporabo CRM sistemov (avtomatizacija trženja) in orodij za pridobivanje povratnih informacij strank,
•    sposobnost oblikovanja strategij ter izvajanja inovativnih pobud za pomoč strankam,
•    prilagodljivost za prilagajanje spreminjajočim se prioritetam ter zmožnost vodenja več projektov hkrati.

 

Nudimo vam:
•  pogodbo za nedoločen čas z 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
•  konkurenčno plačilo in paket ugodnosti,
•  dinamično ter prijazno delovno okolje,
•  možnost strokovnega napredovanja in osebnega razvoja,
•  priložnost, da postanete del podjetja, ki izredno ceni inovativnost ter zadovoljstvo strank.

 

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom  pošljete najkasneje do 14.08.2024
 

Pošljite prijavo