Customer Experience Manager (m/ž)
Opis delovnega mesta:
Customer Experience Manager bo imel/a ključno vlogo pri krepitvi naše blagovne znamke, saj bo skrbel/a, da bo vsaka interakcija s strankami pozitivna, nepozabna in v skladu z vrednotami našega podjetja. Delovno mesto vključuje oblikovanje strategij in izvajanje pobud za storitve namenjene strankam, upravljanje sistemov povratnih informacij strank ter vodenje ekipe, ki si prizadeva za odličnost storitev za stranke. Za to delovno mesto iščemo osebo, ki je strateško naravnan/a in bo s strastjo spodbujal/a zvestobo in zadovoljstvo strank z inovativnimi storitvenimi rešitvami.
Glavne naloge in odgovornosti:
• razvijanje in implementacija celovitih strategij storitev za stranke, ki so usklajene s cilji podjetja ter pričakovanji strank,
• vodenje, usposabljanje in upravljanje ekipe za storitve za stranke, z namenom zagotavljanja izjemnih storitev na vseh točkah stika s strankami,
• analiza povratnih informacij strank, tržnih trendov in strategij konkurence, z namenom prepoznavanja priložnosti za izboljšanje storitev ter spodbujanja inovacij,
• sodelovanje z različnimi oddelki, kot so trženje, CRM, BI, klicni center, prodaja in razvoj izdelkov, za izboljšanje splošne uporabniške izkušnje,
• upravljanje in optimizacija kanalov za povratne informacije strank ter zagotavljanje hitrega in učinkovitega reševanja težav ter povratnih informacij,
• spremljanje in poročanje o analizi uspešnosti storitev za stranke ter postavljanje jasnih ciljev za izboljšanje,
• ustvarjanje kulture nenehnih izboljšav, spodbujanje ekipnih inovacij ter prilagajanje spreminjajočim se potrebam strank,
• zagotavljanje skladnosti z industrijskimi predpisi in standardi, ki se nanašajo na storitve za stranke ter varovanje podatkov.
Znanja in izkušnje, ki jih pričakujemo od vas:
• diploma iz smeri poslovne administracije, marketinga, komunikacij ali sorodnega področja,
• dokazane izkušnje v podobni vlogi (vsaj 5 let) na področju storitev za stranke ali upravljanja izkušenj s strankami, prednostno v panogi,
• vodstvene sposobnosti, s preteklimi izkušnjami pri vodenju ekip ter razvoju talentov,
• odlične komunikacijske in socialne spretnosti, zmožnost vključevanja in sodelovanja z različnimi interesnimi skupinami na vseh ravneh,
• temeljito razumevanje metrik storitev za stranke, analize podatkov in upravljanja uspešnosti,
• izkušnje z uporabo CRM sistemov (avtomatizacija trženja) in orodij za pridobivanje povratnih informacij strank,
• sposobnost oblikovanja strategij ter izvajanja inovativnih pobud za pomoč strankam,
• prilagodljivost za prilagajanje spreminjajočim se prioritetam ter zmožnost vodenja več projektov hkrati.
Nudimo vam:
• pogodbo za nedoločen čas z 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
• konkurenčno plačilo in paket ugodnosti,
• dinamično ter prijazno delovno okolje,
• možnost strokovnega napredovanja in osebnega razvoja,
• priložnost, da postanete del podjetja, ki izredno ceni inovativnost ter zadovoljstvo strank.
Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom pošljete najkasneje do 14.08.2024
Pošljite prijavo