Skip to main content

Ste željni izzivov? Postanite član zmagovalne ekipe Volvo!

IŠČEMO NAJBOLJŠE!


Uspešna prodaja avtomobilov Volvo in rastoča skupnost zadovoljnih voznikov nam omogočata nenehno širjenje mreže prodajno-servisnih salonov ter ponudbe kakovostnih in dostopnih vozil, kot tudi odpiranje novih delovnih mest.

KAJ NUDIMO?

  • Nova znanja.
  • Nagrajevanje za uspešnost.
  • Delo v uspešnem kolektivu.

PROSTA DELOVNA MESTA:


Prodajni svetovalec v VOLVO centru Maribor (m/ž)

 

Volvo je eden izmed švedskih zaščitnih znakov in je sinonim za zanesljivost, kakovost in predvsem varnost. Od daljnjega leta 1927 ustvarjamo inovacije, ki spreminjajo svet. Zaradi povečanega obsega dela in hitre rasti želimo okrepiti obstoječo ekipo.

 

Če želite prodajati vozila, ki so zanesljiva, varna in kakovostna vas vabimo, da izkoristite priložnost in se prijavite na delovno mesto:
 

Prodajni svetovalec v Volvo centru Maribor (m/ž)


Zakaj je zaposlitev pri nas odlična odločitev?

  • ponujamo vam  priložnost za razvoj vaših obstoječih znanj in nadgradnjo novih,
  • naše delovno okolje je sproščeno in odprto, hkrati pa izzivov ne zmanjka,
  • poleg konkurenčnega plačila nudimo stimulativno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • zaposlimo vas za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • vlagamo v razvoj svojih zaposlenih in nudimo izobraževanja.

 

V ekipo se boste najbolj vklopili, če:

  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • vas veseli delo s strankami,
  • imate dobro razvite komunikacijske veščine,
  • cenite timsko delo in ste motivirani za doseganje vrhunskih rezultatov.

 

Kaj ponujamo mi?

  • pogodbo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
  • nadpovprečno izplačilo regresa za letni dopust,
  • mentorstvo pod okriljem interne prodajne akademije,
  • ekipo sodelavcev, ki so vedno pripravljeni za prenos znanja in izkušenj,
  • stimulativno plačo ter dodaten bonus za nadpovprečno opravljeno delo.

 

 

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 31.07.2024.

Pošljite prijavo

Customer Experience Manager (m/ž)

 

Customer Experience Manager (m/ž)


Opis delovnega mesta:


Customer Experience Manager bo imel/a ključno vlogo pri krepitvi naše blagovne znamke, saj bo skrbel/a, da bo vsaka interakcija s strankami pozitivna, nepozabna in v skladu z vrednotami našega podjetja. Delovno mesto vključuje oblikovanje strategij in izvajanje pobud za storitve namenjene strankam, upravljanje sistemov povratnih informacij strank ter vodenje ekipe, ki si prizadeva za odličnost storitev za stranke. Za to delovno mesto iščemo osebo, ki je strateško naravnan/a in bo s strastjo spodbujal/a zvestobo in zadovoljstvo strank z inovativnimi storitvenimi rešitvami.


Glavne naloge in odgovornosti:
•    razvijanje in implementacija celovitih strategij storitev za stranke, ki so usklajene s cilji podjetja ter pričakovanji strank,
•    vodenje, usposabljanje in upravljanje ekipe za storitve za stranke, z namenom zagotavljanja izjemnih storitev na vseh točkah stika s strankami,
•    analiza povratnih informacij strank, tržnih trendov in strategij konkurence, z namenom prepoznavanja priložnosti za izboljšanje storitev ter spodbujanja inovacij,
•    sodelovanje z različnimi oddelki, kot so trženje, CRM, BI, klicni center, prodaja in razvoj izdelkov, za izboljšanje splošne uporabniške izkušnje,
•    upravljanje in optimizacija kanalov za povratne informacije strank ter zagotavljanje hitrega in učinkovitega reševanja težav ter povratnih informacij,
•    spremljanje in poročanje o analizi uspešnosti storitev za stranke ter postavljanje jasnih ciljev za izboljšanje,
•    ustvarjanje kulture nenehnih izboljšav, spodbujanje ekipnih inovacij ter prilagajanje spreminjajočim se potrebam strank,
•    zagotavljanje skladnosti z industrijskimi predpisi in standardi, ki se nanašajo na storitve za stranke ter varovanje podatkov.

 

Znanja in izkušnje, ki jih pričakujemo od vas:
•    diploma iz smeri poslovne administracije, marketinga, komunikacij ali sorodnega področja,
•    dokazane izkušnje v podobni vlogi (vsaj 5 let) na področju storitev za stranke ali upravljanja izkušenj s strankami, prednostno v panogi,
•    vodstvene sposobnosti, s preteklimi izkušnjami pri vodenju ekip ter razvoju talentov,
•    odlične komunikacijske in socialne spretnosti, zmožnost vključevanja in sodelovanja z različnimi interesnimi skupinami na vseh ravneh,
•    temeljito razumevanje metrik storitev za stranke, analize podatkov in upravljanja uspešnosti,
•    izkušnje z uporabo CRM sistemov (avtomatizacija trženja) in orodij za pridobivanje povratnih informacij strank,
•    sposobnost oblikovanja strategij ter izvajanja inovativnih pobud za pomoč strankam,
•    prilagodljivost za prilagajanje spreminjajočim se prioritetam ter zmožnost vodenja več projektov hkrati.

 

Nudimo vam:
•  pogodbo za nedoločen čas z 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
•  konkurenčno plačilo in paket ugodnosti,
•  dinamično ter prijazno delovno okolje,
•  možnost strokovnega napredovanja in osebnega razvoja,
•  priložnost, da postanete del podjetja, ki izredno ceni inovativnost ter zadovoljstvo strank.

 

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom  pošljete najkasneje do 17.07.2024
 

Pošljite prijavo

Koordinator za trženje in odnosi z javnostjo LYNK&CO (m/ž)

 

Postanite del dinamične ekipe pri Lynk & Co!


Lynk & Co je blagovna znamka, ki premika meje avtomobilskega sveta z inovativnimi pristopi in drznimi idejami. Naša misija je redefinirati mobilnost z naprednimi tehnologijami in trajnostnimi rešitvami, ki navdihujejo prihodnost. Pridružite se nam in postanite del zgodbe o uspehu, kjer skupaj ustvarjamo spremembe.

Zakaj izbrati Lynk & Co?


Poleg privlačne znamke, nudimo tudi prijazno delovno okolje, kjer cenimo timski duh, inovativnost in sodelovanje. Naša ekipa je zavezana k profesionalni rasti, medsebojni podpori in odličnosti v vsem, kar počnemo.

 

KOORDINATOR ZA TRŽENJE IN ODNOSE Z JAVNOSTMI Lynk & Co (m/ž):

 

Ključne odgovornosti:

 

  • Usklajevanje trženjskih dejavnosti: Sodelovanje z notranjo marketinško ekipo in poročanje vodji blagovne znamke ter vodji trženja.
  • Izvajanje trženjskih in oglaševalskih planov: Načrtovanje in organiziranje promocijskih dogodkov.
  • Priprava marketinških poročil: Zbiranje, analiziranje in povzema ustreznih podatkov v zahtevanih oblikah.
  • Podpora prodajnemu osebju: Zagotavljanje tržnih trendov, napovedi, analiz in informacij o novih izdelkih.
  • Skrb za promocijsko gradivo: Sodelovanje z grafičnim oddelkom, popisovanje zalog, naročanje in dobava zalog.
  • Upoštevanje smernic in postopkov: Zagotoviti skladnost trženjskih projektov in pobud z mednarodnimi smernicami Lynk & Co.
  • Vzdrževanje profesionalnih odnosov: Graditi in vzdrževati dober profesionalni odnos z mednarodno ekipo Lynk & Co.

 

Znanja in izkušnje:

 

  • Izobrazba iz smeri trženja ali družboslovja,
  • Izkušnje v podobni marketinški vlogi, zaželjeno v avtomobilski industriji,
  • Odlično pisno znanje slovenščine, hrvaščine in angleščine ter natančno pisanje besedil,
  • Celovito razumevanje vseh ključnih konceptov trženja, digitalnega trženja in CRM,
  • Odlične organizacijske, analitične in komunikacijske sposobnosti,
  • Dobro poznavanje računalniških programov MS Office,
  • Timsko usmerjenost.


Ponujamo vam:

 

  • Odlično mentorstvo pri uvajanju na novo delovno mesto,
  • Delo na zanimivih projektih z vrhunskimi strokovnjaki,
  • Možnost strokovnega izpopolnjevanja,
  • Zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
  • Konkurenčni finančni paket,
  • Neomejeno količino kave in razgled na Kamniško-Savinjske Alpe,
  • Dolgoročno sodelovanje (pogodba za nedoločen čas z 6 mesečno poskusno dobo).

 

Če ste pripravljeni na izzive in želite postati del inovativne in rastoče ekipe, vas vabimo, da se prijavite najkasneje do 15.07.2024.

Pridružite se Lynk & Co in pomagajte oblikovati prihodnost mobilnosti!
 

 


 

Pošljite prijavo