Skip to main content

Ste željni izzivov? Postanite član zmagovalne ekipe Volvo!

IŠČEMO NAJBOLJŠE!


Uspešna prodaja avtomobilov Volvo in rastoča skupnost zadovoljnih voznikov nam omogočata nenehno širjenje mreže prodajno-servisnih salonov ter ponudbe kakovostnih in dostopnih vozil, kot tudi odpiranje novih delovnih mest.

KAJ NUDIMO?

  • Nova znanja.
  • Nagrajevanje za uspešnost.
  • Delo v uspešnem kolektivu.

PROSTA DELOVNA MESTA:


Prodajni svetovalec v VOLVO centru Maribor (m/ž)

 

Volvo je eden izmed švedskih zaščitnih znakov in je sinonim za zanesljivost, kakovost in predvsem varnost. Od daljnjega leta 1927 ustvarjamo inovacije, ki spreminjajo svet. Zaradi povečanega obsega dela in hitre rasti želimo okrepiti obstoječo ekipo.

 

Če želite prodajati vozila, ki so zanesljiva, varna in kakovostna vas vabimo, da izkoristite priložnost in se prijavite na delovno mesto:
 

Prodajni svetovalec v Volvo centru Maribor (m/ž)


Zakaj je zaposlitev pri nas odlična odločitev?

  • ponujamo vam  priložnost za razvoj vaših obstoječih znanj in nadgradnjo novih,
  • naše delovno okolje je sproščeno in odprto, hkrati pa izzivov ne zmanjka,
  • poleg konkurenčnega plačila nudimo stimulativno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • zaposlimo vas za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • vlagamo v razvoj svojih zaposlenih in nudimo izobraževanja.

 

V ekipo se boste najbolj vklopili, če:

  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • vas veseli delo s strankami,
  • imate dobro razvite komunikacijske veščine,
  • cenite timsko delo in ste motivirani za doseganje vrhunskih rezultatov.

 

Kaj ponujamo mi?

  • pogodbo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
  • nadpovprečno izplačilo regresa za letni dopust,
  • mentorstvo pod okriljem interne prodajne akademije,
  • ekipo sodelavcev, ki so vedno pripravljeni za prenos znanja in izkušenj,
  • stimulativno plačo ter dodaten bonus za nadpovprečno opravljeno delo.

 

 

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 30.09.2024.

Pošljite prijavo

Prodajni svetovalec Geely v PE Maribor (m/ž)

 

Če je v vas prodajna žilica in ste navdušenec nad avtomobilizmom, vas vabimo da se nam pridružite kot:
 

Prodajni svetovalec  Geely v PE Maribor (m/ž)


Zakaj je zaposlitev pri nas odlična odločitev?

  • ponujamo vam  priložnost za razvoj vaših obstoječih znanj in nadgradnjo novih,
  • naše delovno okolje je sproščeno in odprto, hkrati pa izzivov ne zmanjka,
  • poleg konkurenčnega plačila nudimo stimulativno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • zaposlimo vas za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • vlagamo v razvoj svojih zaposlenih in nudimo izobraževanja.

 

V ekipo se boste najbolj vklopili, če:

  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • vas veseli delo s strankami,
  • imate dobro razvite komunikacijske veščine,
  • cenite timsko delo in ste motivirani za doseganje vrhunskih rezultatov.

 

Kaj ponujamo mi?

  • pogodbo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
  • nadpovprečno izplačilo regresa za letni dopust,
  • mentorstvo pod okriljem interne prodajne akademije,
  • ekipo sodelavcev, ki so vedno pripravljeni za prenos znanja in izkušenj,
  • stimulativno plačo ter dodaten bonus za nadpovprečno opravljeno delo.

 

 

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 30.09.2024.

Pošljite prijavo

Tehnični inštruktor za Geely (m/ž)

Geely je pionirska in v novo dobo mobilnosti usmerjena znamka vozil, ki izstopa s svojim inovativnim pristopom k avtomobilskemu dizajnu in razvoju najbolj naprednih tehnologij. Z močno zavezanostjo trajnosti Geely proizvaja okolju prijazna vozila vrhunske kakovosti, ki predstavljajo revolucionaren premik k okolju prijaznejši prihodnosti.

Cilj našega dela je ustvarjanje zadovoljstva naših strank. Zato ob predvideni razširitvi obsega našega poslovanja k sodelovanju vabimo strokovnjaka, ki ima izkušnje na področjih, povezanih z avtomobilsko stroko, in je pripravljen na dinamično delo ter proaktivno izvajanje svojih delovnih dolžnosti. Iščemo kandidata za sledeče delovno mesto:

 

TEHNIČNI INŠTRUKTOR GEELY(m/ž)

 

Zadolženi boste za naslednja področja dela:

  • tehnična šolanja za znamko Geely,
  • organizacija izobraževanj in priprava izobraževalnih gradiv,
  • koordinacija in strokovna pomoč servisnim zastopnikom,
  • objava tehničnih informacij in komunikacija z zastopniki,
  • spremljanje in dopolnjevanje izobraževalnih procesov,
  • preverjanje tehničnih veščin zaposlenih.

 

Želimo sodelovati z vami in ob tem iščemo:

  • najmanj V. stopnjo izobrazbe tehnične ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 5 let izkušenj na enakem ali podobnem delovnem mestu,
  • zaželjene so izkušnje na področju avtomobilske diagnostike,
  • natančnost,
  • organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
  • urejenost in veselje za delo z ljudmi,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • pripravljenost na potovanja,
  • suverenost pri računalniških programih MS Office,
  • odlično znanje slovenskega, hrvaškega/srbskega in angleškega jezika.

 

Kaj vam ponujamo?

  • odlično podporo pri uvajanju na novo delovno mesto,
  • delo v sodobnih prostorih, z ekipo sodelavcev, ki so timsko usmerjeni,
  • nova znanja in možnost strokovnega razvoja,
  • dinamično delovno okolje z zanimivimi vsakodnevnimi izzivi,
  • dnevno sveže sadje in kavica ki bosta skrbela za vaše dobro počutje,
  • zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
  • stimulativno plačilo,
  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.

 

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom v slovenskem in angleškem jeziku pošljete najkasneje do 31.10. 2024.

Pošljite prijavo

Customer Experience Manager (m/ž)

 

Customer Experience Manager (m/ž)


Opis delovnega mesta:


Customer Experience Manager bo imel/a ključno vlogo pri krepitvi naše blagovne znamke, saj bo skrbel/a, da bo vsaka interakcija s strankami pozitivna, nepozabna in v skladu z vrednotami našega podjetja. Delovno mesto vključuje oblikovanje strategij in izvajanje pobud za storitve namenjene strankam, upravljanje sistemov povratnih informacij strank ter vodenje ekipe, ki si prizadeva za odličnost storitev za stranke. Za to delovno mesto iščemo osebo, ki je strateško naravnan/a in bo s strastjo spodbujal/a zvestobo in zadovoljstvo strank z inovativnimi storitvenimi rešitvami.


Glavne naloge in odgovornosti:
•    razvijanje in implementacija celovitih strategij storitev za stranke, ki so usklajene s cilji podjetja ter pričakovanji strank,
•    vodenje, usposabljanje in upravljanje ekipe za storitve za stranke, z namenom zagotavljanja izjemnih storitev na vseh točkah stika s strankami,
•    analiza povratnih informacij strank, tržnih trendov in strategij konkurence, z namenom prepoznavanja priložnosti za izboljšanje storitev ter spodbujanja inovacij,
•    sodelovanje z različnimi oddelki, kot so trženje, CRM, BI, klicni center, prodaja in razvoj izdelkov, za izboljšanje splošne uporabniške izkušnje,
•    upravljanje in optimizacija kanalov za povratne informacije strank ter zagotavljanje hitrega in učinkovitega reševanja težav ter povratnih informacij,
•    spremljanje in poročanje o analizi uspešnosti storitev za stranke ter postavljanje jasnih ciljev za izboljšanje,
•    ustvarjanje kulture nenehnih izboljšav, spodbujanje ekipnih inovacij ter prilagajanje spreminjajočim se potrebam strank,
•    zagotavljanje skladnosti z industrijskimi predpisi in standardi, ki se nanašajo na storitve za stranke ter varovanje podatkov.

 

Znanja in izkušnje, ki jih pričakujemo od vas:
•    diploma iz smeri poslovne administracije, marketinga, komunikacij ali sorodnega področja,
•    dokazane izkušnje v podobni vlogi (vsaj 5 let) na področju storitev za stranke ali upravljanja izkušenj s strankami, prednostno v panogi,
•    vodstvene sposobnosti, s preteklimi izkušnjami pri vodenju ekip ter razvoju talentov,
•    odlične komunikacijske in socialne spretnosti, zmožnost vključevanja in sodelovanja z različnimi interesnimi skupinami na vseh ravneh,
•    temeljito razumevanje metrik storitev za stranke, analize podatkov in upravljanja uspešnosti,
•    izkušnje z uporabo CRM sistemov (avtomatizacija trženja) in orodij za pridobivanje povratnih informacij strank,
•    sposobnost oblikovanja strategij ter izvajanja inovativnih pobud za pomoč strankam,
•    prilagodljivost za prilagajanje spreminjajočim se prioritetam ter zmožnost vodenja več projektov hkrati.

 

Nudimo vam:
•  pogodbo za nedoločen čas z 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
•  konkurenčno plačilo in paket ugodnosti,
•  dinamično ter prijazno delovno okolje,
•  možnost strokovnega napredovanja in osebnega razvoja,
•  priložnost, da postanete del podjetja, ki izredno ceni inovativnost ter zadovoljstvo strank.

 

Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom  pošljete najkasneje do 14.08.2024
 

Pošljite prijavo