Skip to main content

Ste željni izzivov? Postanite član zmagovalne ekipe Volvo!

IŠČEMO NAJBOLJŠE!


Uspešna prodaja avtomobilov Volvo in rastoča skupnost zadovoljnih voznikov nam omogočata nenehno širjenje mreže prodajno-servisnih salonov ter ponudbe kakovostnih in dostopnih vozil, kot tudi odpiranje novih delovnih mest.

KAJ NUDIMO?

  • Nova znanja.
  • Nagrajevanje za uspešnost.
  • Delo v uspešnem kolektivu.

PROSTA DELOVNA MESTA:


Regionalni koordinator za poprodajo GEELY (m/ž)

 

Če ste odličen poznavalec avtomobilskega trga in tehnoloških novosti ter zelo sposoben vodja in koordinator, ki učinkovito dosega zastavljene cilje, vas vabimo, da se našemu podjetju pridružite kot:


REGIONALNI KOORDINATOR POPRODAJE GEELY  (m/ž)


Vaše glavne naloge in odgovornosti bodo:


•    vodenje, koordinacija, podpora in skrb za poslovanje poprodajne službe,
•    pomoč pri izdelavi letnega poslovnega načrta za poprodajo,
•    nadzor nad organizacijo in delovanjem servisne mreže,
•    kontrola homologacije vozil,
•    spremljanje zaloge rezervnih delov v skladiščih,
•    organizacija logističnih procesov za rezervne dele,
•    skrb za zadovoljstvo strank s poprodajnimi storitvami,
•    komunikacija s strankami in serviserji,
•    skrb za izobraževanje poprodajne mreže.


Znanja in izkušnje, ki jih pričakujemo od vas:


•    najmanj V. stopnja izobrazbe tehnične, ekonomske ali druge ustrezne smeri,
•    poznavanje avtomobilskega trga - prodaje rezervnih delov v regiji,
•    zaželenih je vsaj 5 let delovnih izkušenj v avtomobilski industriji na podobnem delovnem mestu,
•    samoiniciativnost in sposobnost hitrega učenja,
•    odlične organizacijske, analitične in komunikacijske sposobnosti,
•    odlično znanje angleškega jezika, ustno in pisno,
•    odlično poznavanje računalniških programov MS Office,
•    želja in pripravljenost za delo v skupini,
•    strast do avtomobilizma,
•    vozniško dovoljenje B kategorije.


Nudimo vam:


•    odlično mentorstvo pri uvajanju na novo delovno mesto,
•    delo z ekipo timsko usmerjenih sodelavcev,
•    možnost strokovnega izpopolnjevanja,
•    zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju,
•    stimulativno plačilo,
•    zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečno poskusno dobo.


Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom v hrvaškem in angleškem jeziku pošljete najkasneje do 15.03.2024.

 

Pošljite prijavo

Vodja blagovne znamke LYNK & CO za regijo JV Evrope (m/ž)

 

Lynk & Co je globalna avtomobilska blagovna znamka, ustanovljena kot skupno podjetje družb Geely Auto Group in Volvo Car Group, ki si upa izzivati uveljavljeno avtomobilsko industrijo s ponudbo, pisano na kožo potrebam in zahtevam nove generacije globalno povezanih uporabnikov.

Zaradi širitve v regijo JV Evrope iščemo sodelavce za delovno mesto:

 

Vodja blagovne znamke LYNK & CO za regijo JV Evrope (m/ž)

Opis delovnega mesta:

Vodja blagovne znamke LYNK & CO bo vodil/a prodajni oddelek v državah JV Evrope, vključno z nalogami razvoja in vodenja sistema, upravljanja izdelkov ter logistike in distribucije. Skrbel/a bo za to, da bodo prodajne dejavnosti načrtovane in izvedene tako, da bo znamka LYNK & CO dosegla največji delež na relevantnih segmentih in trgih v regiji JV Evrope. Vodja blagovne znamke bo tudi skrbel/a, da bo s spodbujanjem prodajalcev in prodajnega osebja zagotavljena prodajna uspešnost, skladna z dogovorjenimi cilji družbe LYNK & CO. Vodja blagovne znamke mora ob tem zagotoviti, da se pri trženjskih načrtih upoštevajo smernice in postopki družbe LYNK & CO, ter ohranjati profesionalni odnos z mednarodno ekipo LYNK & CO.

Glavne naloge in odgovornosti

  • Doseganje prodajnih ciljev trgovcev z upoštevanjem komercialnih smernic in implementacijo standardov družbe LYNK & CO.
  • Koordinacija in podpora celotne prodajne mreže.
  • Doseganje prodajnih ciljev in skrb za razvoj prodajne mreže.
  • Naročanje vozil.
  • Spremljanje in vzdrževanje zaloge avtomobilov, da zagotovite, da LYNK & CO lahko izpolni dogovorjene cilje.
  • Priprava produktne in cenovne strategije za trge JV Evrope.
  • Natančno planiranje dejanske in načrtovane letne, četrtletne in mesečne prodaje.
  • Organiziranje usposabljanj, ki jih predpisuje LYNK & CO, in organizacija dodatnih izobraževanj zunaj predpisanih.
  • Iskanje novih prodajnih priložnosti pri trgovcih, strankah in razvoju trga.
  • Povečanje tržnega deleža v regiji JV Evrope s spodbujanjem prodaje novih avtomobilov.
  • Vzpostavitev učinkovite strategije za povečanje zvestobe trgovcem in blagovni znamki na celotnem območju.
  • Izvajanje prodajnih dejavnosti pri večjih kupcih in pogajanja o prodajnih cenah in popustih v posvetovanju z LYNK & CO in trgovcem.
  • Upravljanje kadrov in napredovanje prodajnih ekip ter usmerjanje podporne ekipe pri prodaji.
  • Oddajanje natančnih napovedi za dejansko in načrtovano letno, četrtletno in mesečno prodajo.
  • Načrtovano in redno sporočanje rezultatov in urejanje poročil, z namenom povečanja uspešnosti trgov JV Evrope.
  • Oblikovanje celotne prodajne politike, praks in postopkov ter prilagajanje uredb LYNK & CO Int. za regijo.
  • Biti del vodstvene skupine in prispevati k splošnemu doseganju letnih ciljev podjetja LYNK & CO. 
  • Delovati kot del vodstvene skupine in prispevati k razvoju dolgoročne strategije podjetja.

 

Znanja in izkušnje, ki jih pričakujemo od vas

  • Vodstvene izkušnje na področju upravljanja prodaje avtomobilov.
  • Poznavanje vseh trgov v regiji.
  • Visoka raven razumevanja upravljanja prodaje in splošno razumevanje vseh profitnih centrov v avtomobilski industriji.
  • Odlično pisno znanje slovenščine, hrvaščine in angleščine ter natančno pisanje besedil.
  • Odlične organizacijske, analitične in komunikacijske sposobnosti.
  • Odlično poznavanje računalniških programov MS Office.
  • Želja in pripravljenost za delo v skupini.
  • Vozniško dovoljenje B kategorije.

 

Nudimo vam vrhunsko priložnost

  • Odlično mentorstvo pri uvajanju na novo delovno mesto.
  • Delo z ekipo timsko usmerjenih sodelavcev.
  • Možnost strokovnega izpopolnjevanja.
  • Zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju.
  • Stimulativno plačilo.
  • Zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečno poskusno dobo.

 

Vabimo vas, da nam prijavo z življenjepisom v hrvaškem in angleškem jeziku pošljete do 15.03.2024.

Pošljite prijavo

Koordinator za trženje in odnosi z javnostjo LYNK&CO (m/ž)

 

Lynk & Co je globalna avtomobilska blagovna znamka, ustanovljena kot skupno podjetje družb Geely Auto Group in Volvo Car Group, ki si upa izzivati uveljavljeno avtomobilsko industrijo s ponudbo, pisano na kožo potrebam in zahtevam nove generacije globalno povezanih uporabnikov.

Zaradi širitve v regijo JV Evrope iščemo sodelavce za delovno mesto:

 

KOORDINATOR ZA TRŽENJE IN ODNOSE Z JAVNOSTMI LYNK & CO (m/ž)

Opis delovnega mesta:


Koordinator za trženje in odnose z javnostmi v podjetju LYNK & CO bo skrbel/a za usklajevanje trženjskih dejavnosti z notranjo marketinško ekipo in poročanje vodji blagovne znamke in vodji trženja. Vodil/a bo izvajanje trženjskih in oglaševalskih planov ter načrtovanje in organiziranje promocijskih dogodkov. Delovno mesto zahteva pripravo marketinških poročil z zbiranjem, analiziranjem in povzemanjem ustreznih podatkov v obliki, kot jo zahteva podjetje. Koordinator/ka bo podpiral/a tudi prodajno osebje in mrežo trgovcev z zagotavljanjem ustreznih podatkov, tržnih trendov, napovedi, analiz, informacij o novih izdelkih in posredovanjem storitev za stranke. Dodatne naloge bodo tudi skrb za promocijskego gradivo s sodelovanjem z grafičnim oddelkom, popisovanje zalog, naročanje in dobava zalog. Koordinator/ka za trženje in odnose z javnostmi mora zagotoviti, da se pri trženjskih projektih in pobudah upoštevajo smernice in postopki mednarodne družbe LYNK & CO, ter zagotoviti dober profesionalni odnos z mednarodno ekipo LYNK & CO.
 

Glavne naloge in odgovornosti:

  • Soustvarjanje marketinških komunikacijskih kampanj, usklajevanje pretoka informacij in komunikacije ter koordinacija informacij v skladu z načrtom/strategijo. 
  • Ustvarjanje, dostava, urejanje in optimizacija marketinškega gradiva v skladu s trženjskimi strategijami podjetja.
  • Nadzor nad delovanjem družbenih medijev prek omrežij LinkedIn, Twitter in Facebook ter usklajevanjem kampanj po e-pošti ali neposredni pošti.
  • Usklajevanje in zagotavljanje sporočil za javnost, vsebin za odnose z mediji, notranjih glasil, vsebin za korporativno glasilo in predlogov za govore. 
  • Promocija izdelkov in storitev s pobudami za odnose z javnostmi ter upravljanje voznega parka avtomobilov za novinarje.
  • Priprava in distribucija anket v sodelovanju s CRM oddelkom.
  • Vzpostavitev sistemov za spremljanje tržnih kampanj in spletnih dejavnosti, analiza dejavnosti konkurence s spremljanjem sprememb na trgu in tržne strategije, ki jo uporabljajo konkurenti.
  • Izdelava dodatnih trženjskih komunikacijskih orodij, kot so letaki, POS in razstavni projekti.
  • Organizacija proizvodnje blagovnih znamk in podpora celotni trgovski mreži z vsem potrebnim marketinškim materialom.

 

Znanja in izkušnje:

  • Diploma iz smeri trženja ali družboslovja.
  • Izkušnje v podobni marketinški vlogi v panogi ali zunaj nje.
  • Odlično pisno znanje slovenščine, hrvaščine in angleščine ter natančno pisanje besedil.
  • Splošno razumevanje vseh zahtevanih konceptov trženja, digitalnega trženja in CRM.
  • Odlične organizacijske, analitične in komunikacijske sposobnosti.
  • Odlično poznavanje računalniških programov MS Office.
  • Želja in pripravljenost za delo v skupini.
  • Vozniško dovoljenje B kategorije.


Nudimo vam vrhunsko priložnost:

  • Odlično mentorstvo pri uvajanju na novo delovno mesto.
  • Delo z ekipo timsko usmerjenih sodelavcev.
  • Možnost strokovnega izpopolnjevanja.
  • Zaposlitev v uspešnem mednarodnem podjetju.
  • Stimulativno plačilo.
  • Zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečno poskusno dobo.


Vabimo vas, da nam svojo prijavo z življenjepisom v angleškem jeziku pošljete do 15.03.2024.

Pošljite prijavo

Prodajni svetovalec v VOLVO centru Ljubljana (m/ž)

 

Volvo je eden izmed švedskih zaščitnih znakov in je sinonim za zanesljivost, kakovost in predvsem varnost. Od daljnjega leta 1927 ustvarjamo inovacije, ki spreminjajo svet. Zaradi povečanega obsega dela in hitre rasti želimo okrepiti obstoječo ekipo.

 

Če želite prodajati vozila, ki so zanesljiva, varna in kakovostna vas vabimo, da izkoristite priložnost in se prijavite na delovno mesto:
 

Prodajni svetovalec v Volvo centru Ljubljana (m/ž)


Zakaj je zaposlitev pri nas odlična odločitev?

  • ponujamo vam  priložnost za razvoj vaših obstoječih znanj in nadgradnjo novih,
  • naše delovno okolje je sproščeno in odprto, hkrati pa izzivov ne zmanjka,
  • poleg konkurenčnega plačila nudimo stimulativno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • zaposlimo vas za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • vlagamo v razvoj svojih zaposlenih in nudimo izobraževanja.

 

V ekipo se boste najbolj vklopili, če:

  • imate vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • vas veseli delo s strankami,
  • imate dobro razvite komunikacijske veščine,
  • cenite timsko delo in ste motivirani za doseganje vrhunskih rezultatov.

 

Kaj ponujamo mi?

  • pogodbo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim obdobjem,
  • nadpovprečno izplačilo regresa za letni dopust,
  • mentorstvo pod okriljem interne prodajne akademije,
  • ekipo sodelavcev, ki so vedno pripravljeni za prenos znanja in izkušenj,
  • stimulativno plačo ter dodaten bonus za nadpovprečno opravljeno delo.

 

 

Vabimo vas, da pošljete svojo prijavo in življenjepis najkasneje do 21.02.2024.

Pošljite prijavo

Operater v klicnem centru VOLVO za srbsko, hrvaško in bosansko tržišče (M/Ž)

Družba Volvo velja za enega najbolj zaželenih delodajalcev na svetu, kot globalno zelo uspešno podjetje, ki zaposlenim pomaga razvijati njihove kariere. Blagovna znamka Volvo, ki od leta 1927 z inovacijami spreminja svet, je eden švedskih zaščitnih znakov in na avtomobilskem področju sinonim za varnost, zanesljivost, kakovost in skrb za ljudi. V podjetju VCAG d.o.o. smo uvoznik in zastopnik znamke Volvo za področje 8 držav regije Adria.

 

Imate odlične komunikacijske sposobnosti in vam tudi v vsakdanjem življenju pogovor veliko pomeni?

Ste v komunikaciji energični, odzivni ter do vsakogar vedno pozitivni, hkrati pa znate odlično delovati v ekipi?

Potem vas vabimo, da se nam v poslovni enoti Ljubljana pridružite kot:

 

 

OPERATER V KLICNEM CENTRU VOLVO ZA SRBSKO, HRVAŠKO ALI BOSANSKO TRŽIŠČE m/ž

 

Na delovnem mestu od vas pričakujemo:

  • odlično komunikacijo in odzivnost,
  • skrb za izvedbo kampanj,
  • spremljanje zadovoljstva strank in njihovih potreb,
  • učinkovito sodelovanje z ekipo.

 

Imate znanja in izkušnje in:

  • vsaj V.stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • izkušnje z delom v klicnem centru,
  • izjemne komunikacijske sposobnosti,
  • pripravljenost na izobraževanje,
  • zaželeno je osnovno poznavanje avtomobilske industrije,
  • odlično znanje slovenskega in srbskega jezika, hrvaškega ali bosanskega jezika (ustno in pisno),
  • vozniški izpit B-kategorije.

 

Kaj pomeni sodelovanje z nami?

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • stimulativno plačilo in dodatno nagrajevanje glede na vaš uspeh,
  • delo v dinamičnem kolektivu, s sodelavci, ki jih odlikujejo strokovno znanje, izkušnje in pozitivna naravnanost,
  • nova znanja in možnost izobraževanja.

 

Če si želite z nami soustvarjati zgodbo o uspehu, nam svojo prijavo z življenjepisom v slovenskem in srbskem jeziku pošljite najkasneje do 10.03.2024.

Pošljite prijavo